Spočítejte si...

Zavřít

Spotřebitelská poradna: Příběhy k pláči i k smíchu

Kromě perliček, které jsme vyzobali od domácích pojišťoven dnes do redakce přišly zajímavé podněty i ze spotřebitelské poradny časopisu dTest. Některé veselé historky ale hraničí s tragédií.

Šotek na ústředně?

Jako případ klienta, který se snažil vyřešit svou reklamaci na zákaznické lince jednoho z mobilních operátorů. Po složité diskuzi mu vyčerpaná operátorka sdělila, že jej přepojí někam, kde jeho problém spolehlivě vyřeší. Klient se však velmi divil, když po zvednutí telefonu se na druhé straně ozvalo „Psychiatrická léčebna, Praha – Bohnice“.

Obutý neobutý zákazník

Reklamace obuvi patří snad k těm nejčastějším. Prodejci ovšem zkoušejí různé triky. Jeden z nich například při uznané reklamaci jedné z bot vrátil zákazníkovi pouze polovinu kupní ceny páru. A důvod? Poškozená bota je přeci pouze jedna, druhou může zákazník zcela běžně užívat.

Zaměstnanec stejného obchodu také zákazníkovi vysvětlil, že nápis „water resistant“ na obuvi neznamená, že do bot nenateče voda z vlhké trávy, a že v žádném případě by se tyto boty neměly nosit za deště.

Kdo kam co nosí?

Reklamace mouky je naopak spíše raritou. Pokud v ní ovšem najdete larvy, zpravidla to jen tak nenecháte. Zákaznice, která nelenila a hned druhý den utíkala se závadným výrobkem do obchodu, se zde ale setkala se všetečnými dotazy personálu na téma – jak asi vypadá její kuchyně a zda v ní podobné larvy běžně nežijí. 

Darované žárovce na drátky nekoukej

Pozor si od nynějška bude dávat také klientka při nákupu výhodných balení „3 + 1 zdarma“. Když totiž tímto způsobem nakoupila úsporné žárovky a vzápětí šla jednu z nich reklamovat, prodavačka jí s kamenným výrazem oznámila, že se jedná právě o žárovku, která byla zdarma jako dárek, a reklamovat tedy nelze.

Zdroj: dTest

Rozpočtový útes USA: investoři dramatizují, změny mohou platit i zpětně Od ledna se zvýší poplatky za stavební povolení