Spočítejte si...

Zavřít

Spotřebitelé se mohou poradit o diskriminačním jednání

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) ve spolupráci s nevládní organizací Iuridicum remedium zřídilo v rámci projektu „Co je a není diskriminace“ antidiskriminační linku, kde každý může sdělit své zkušenosti s diskriminačním jednáním, se kterým se setkal. Také se zde dozví konkrétní způsoby, jak se proti němu bránit. Spuštěny jsou také webové stránky projektu www.spotrebitele.info/diskriminace, kde se spotřebitelé mohou seznámit s praktickými zkušenostmi ostatních spotřebitelů a s odpověďmi poradců SOS.

Spotřebitelé si nejčastěji stěžují na účtování dvojích cen, uplatňování rozdílných podmínek pro cizince, neodůvodněné znevýhodnění zákazníků z důvodu jejich zdravotního postižení nebo rodinného stavu. Výjimkou nejsou ani případy diskriminace kvůli pohlaví a věku, kdy spotřebiteli byla například zamítnuta reklamace s poukazem na jeho vysoký věk.

Zdroj: SOS

Stát již zaplatil za prohranou arbitráž ohledně IPB Makléřské společnosti zprostředkovaly loni téměř o pětinu víc obchodů