Spočítejte si...

Zavřít

Šmejdi na Prostějovsku lákali důchodce pochybnou výhrou

Taktika Šmejdů, kteří lákají důchodce, je čím dál drzejší. Důchodce se snaží přivést do předváděcích místnosti například s oznámením, že vyhráli: Byli jste vylosováni jako tisící zákazníci. Rádi bychom vám sdělili, že jste vyhráli dva tisíce korun a velice hodnotný dárek, uvedla žena do telefonu osmdesátiletému Josefu Kožnárkovi z Mostkovic.

Výhru si mohl převzít ale jen osobně: Řekla, že je to odměna za to, že máme ještě pevnou linku. Pozvala nás na středu na 15 hodin do sálu restaurace ve Wolkerově ulici v Prostějově. Už jen ten čas se mi zdál být důvěryhodný a domníval jsem se, že skutečně půjde o předání darů, uvedl Josef Kožnárek pro Deník.cz. K tomu také slečna u telefonu lhala: Navíc nás několikrát ujistila, že se rozhodně nejedná o reklamní akci, dodal muž. 

Po příchodu ale nejen, že žádný dárek nedostali, prodejci se důchodcům snažili vnutit předražené věci: Jeden z mužů se nám snažil za plentou vnutit hrnce. Když jsme mu jasně řekli, že žádné hrnce nechceme, muž vypadal uraženě a byl nepříjemný, až arogantní. Trvalo to pár vteřin a z restaurace jsme úplně odešli, samozřejmě bez dárků a podobných naslibovaných věcí, dodal Josef Kožnárek. Informaci o této předváděcí akci přinesl Deník.cz.

První mezinárodní platba s čipovou kartou proběhla na Slovensku Vysoká škola je dobrou pojistkou proti nezaměstnanosti        
Marťas
Marťas (neregistrovaný) ---.92.broadband5.iol.cz
10. 6. 2014 19:08 Nový

Šmejdi

Takovéto praktiky používá pan čistý co se bil u Jílkové, že oni nic. TOP MORAVIA Q, majitele pana Romana Zavadila.
http://finance.idnes.cz/primy-prodejce-roman-zavadil-z-top-moravia-f2j-/podnikani.aspx?c=A130320_152845_podnikani_sov
K nám už volali několikrát a vždy mleli něco o pevné lince :-) Vím, protože tam prarodiče byli, pravda je ale ta, že nic nenutili, jako to bývá na různých záběrech v TV, jiných společností :-)