Skomírající prodej aut nedá tržbám příležitost vyrůst

Tržby v maloobchodě letos v únoru opět klesly. Oproti minulému roku o 4,7 %. Na špatném výsledku se nejvíce podílely nízké prodeje aut, svou roli sehrál ale i počet pracovních dní. I přes očištění o počet dnů ale tržby stále zůstaly v záporu o 1,7 %. 

Samotný maloobchod bez automobilového průmyslu se v únoru snížil o 3,6 %. I tak se zde tedy projevuje slabá spotřebitelská poptávka v nepotravinářské i potravinářské oblasti. Výborně si naproti tomu vedou tržby v oblasti internetu. Tržby zde vzrostly ve stálých cenách o 20,8 %. Chuť lidí nakupovat online se tedy nezapře. Naproti tomu prodej osobních aut poklesl o 7 %. Jednou z mála oblastí, kde ještě tržby rostly je pak prodej elektroniky a oblečení.

LBBW Bank rozšířila bankovní služby v rublech Porucha při losování středečního německého Lotta