Reklama se vrátila do třicátých let, používá způsoby z dob velké hospodářské krize

Specifika ekonomické krize odráží také reklama. Reklama má dnes samozřejmě daleko modernější háv než ta z 30. let 20. století, prostředky a způsoby, se kterými ale reklama pracovala v době tehdejší ekonomické krize, se v lecčems výrazně podobají krizi, která nás pomalu opouští.

Současná reklama pracuje se stejnými prostředky jako před sedmdesáti lety. Ve třicátých letech, kdy se v Československu projevila hospodářská krize, reklamy stavěly svá sdělení na úspoře ceny, šetření rodinného rozpočtu a také na tradici českých výrobků. Poprvé se také v tištěné reklamě objevila forma, kde se zákazník dozvídá cenové rozpětí výrobků, tedy že daný produkt je možné si vybrat podle ceny, sděluje výsledky svého výzkumu odbornice na dějiny české reklamy Eva Fruhwirtová z agentury Commservis.com.

S počátkem hospodářské krize v Československu se do reklamy dostává způsob uvození ceny tak, jak je využíván dnes. Reklamy začaly pracovat s velmi silným slovem jen a již za, říká dále Fruhwirtová.



Nezaměstnaných v červenci přibylo Živnostníkům pomohl nový zákon, už nemusí hlásit přerušení činnosti