Hlavní navigace

Provident mění produkty. Zaměří se více na bankovní klienty

25. 8. 2016

Sdílet

Nové logo Provident
Autor: Provident Financial

Nové logo Provident

Společnost Provident Financial mění logo (změna se týká poboček ve všech 13 zemích, kde společnost funguje) a tento týden začne nabízet také nové produkty.

Podle tiskového vyjádření bude úvěrová společnosti nově cílit na zákazníky, kteří si sjednávají půjčky běžně v bankách. Banky za několik posledních let výrazně snížily kritéria a oslovují i klienty z nebankovních firem. Je to naše odpověď na tuto jejich strategii, uvedl ke změně Petr Šaštinský, generální ředitel českého Providentu.

V rámci podpory prodeje bude Provident své produkty nabízet na zkoušku do 4. října bez poplatku. Úvěrová společnost plánuje zachovat garanci celkové ceny a možnost splátkových prázdnin.

Základem nabídky zůstane hotovostní půjčka se službou obchodního zástupce, který peníze přiveze podle tiskové zprávy i o víkendu. K ní přibudou rychlé půjčky do 130 tisíc se sazbou od 6,9 % ročně, které by zájemci měli obdržet na účet nejbližší pracovní den.

Úvěrovka se připravuje také na vstup do online půjčování. V rámci několika měsíců by měla přijít s plně digitalizovaným produktem.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).