Společnost Provident Financial mění logo (změna se týká poboček ve všech 13 zemích, kde společnost funguje) a tento týden začne nabízet také nové produkty.
Podle tiskového vyjádření bude úvěrová společnosti nově cílit na zákazníky, kteří si sjednávají půjčky běžně v bankách. Banky za několik posledních let výrazně snížily kritéria a oslovují i klienty z nebankovních firem. Je to naše odpověď na tuto jejich strategii,
uvedl ke změně Petr Šaštinský, generální ředitel českého Providentu.
V rámci podpory prodeje bude Provident své produkty nabízet na zkoušku do 4. října bez poplatku. Úvěrová společnost plánuje zachovat garanci celkové ceny a možnost splátkových prázdnin.
Základem nabídky zůstane hotovostní půjčka se službou obchodního zástupce, který peníze přiveze podle tiskové zprávy i o víkendu. K ní přibudou rychlé půjčky do 130 tisíc se sazbou od 6,9 % ročně, které by zájemci měli obdržet na účet nejbližší pracovní den.
Úvěrovka se připravuje také na vstup do online půjčování. V rámci několika měsíců by měla přijít s plně digitalizovaným produktem.