Půl milionu klientů využívá Osobní účet. Já i manželka také, je zde však otázka,že ČS využívá své převahy nad klientem k dalšímu nárustu poplatků. Proti dřívějšímu účtu(tzv.komplexnímu programu), kde byl úplně minimální úrok, narostl měsíční poplatek v tzv spořícím plánu o 100Kč.Přitom jen 50tis.Kč je úročeno 2,5%btto, další úrok.sazby jsou řádově nižší.Nabídky nových bank na českém trhu jsou podstatně výhodnější a nevíme jak dlouho vydržet v ČS, která např.v internet.bankovnictví něco poskytuje, ale za drahé peníze.
Těch půlmilionu je snad dobrý počet, ale na jak dlouho vydrží a kolik z vkladů klient jako já převádí do výhodnějších bank.Myslím si, že zůstatky na účtech klesají.ČS by se měla ze své spokojenosti urychleně probrat.
Zajímavé je, že snad všechny banky přiznávají růst počtu klientů. Nikomu neubývají. Že by perpetum mobile? Nebo že by jedné bance přibylo 10 tisíc klientů z druhé banky, a z té první by zase 10 tisíc klientů odešlo do třetí banky, ze které by 10 tisíc klientů přešlo do druhé banky?
V každém případě musí zbylí klienti zajistit spořitelně roustoucí 2ciferný zisk. Tzv. nepřímá úměra. Čím méně klientů v ČS zbude, tím vyšší zisk musí být generován na 1 klienta. To se dosáhne umným zdražením stávajících služeb tak, aby klient růst ceny za služby nezaregistroval (viz "inovace" staršího, výhodného programu na stávající, méně výhodný, osobní účet) a nebo (případně kombinací obou) udolání stávajích klientů na nové služby a produkty.
Čest vaší tuposti, vážení klienti ČS. Sorry, byl jsem u nich taky, ale už nejsem.