Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Osobní účet ČS využívá již půl milionu klientů od svar - Půl milionu klientů využívá Osobní účet. Já i...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 2. 2008 20:26

    svar (neregistrovaný)
    Půl milionu klientů využívá Osobní účet. Já i manželka také, je zde však otázka,že ČS využívá své převahy nad klientem k dalšímu nárustu poplatků. Proti dřívějšímu účtu(tzv.komplexnímu programu), kde byl úplně minimální úrok, narostl měsíční poplatek v tzv spořícím plánu o 100Kč.Přitom jen 50tis.Kč je úročeno 2,5%btto, další úrok.sazby jsou řádově nižší.Nabídky nových bank na českém trhu jsou podstatně výhodnější a nevíme jak dlouho vydržet v ČS, která např.v internet.bankovnictví něco poskytuje, ale za drahé peníze.
    Těch půlmilionu je snad dobrý počet, ale na jak dlouho vydrží a kolik z vkladů klient jako já převádí do výhodnějších bank.Myslím si, že zůstatky na účtech klesají.ČS by se měla ze své spokojenosti urychleně probrat.
  • 6. 2. 2008 20:47

    ex CS (neregistrovaný)
    Ja jsem na to sel z druhe strany, urychlene jsem se probral ja. Mozna by mohli dodat, kolik uctu bylo zaroven take zruseno.
  • 7. 2. 2008 14:36

    anonymní
    Zajímavé je, že snad všechny banky přiznávají růst počtu klientů. Nikomu neubývají. Že by perpetum mobile? Nebo že by jedné bance přibylo 10 tisíc klientů z druhé banky, a z té první by zase 10 tisíc klientů odešlo do třetí banky, ze které by 10 tisíc klientů přešlo do druhé banky?
    V každém případě musí zbylí klienti zajistit spořitelně roustoucí 2ciferný zisk. Tzv. nepřímá úměra. Čím méně klientů v ČS zbude, tím vyšší zisk musí být generován na 1 klienta. To se dosáhne umným zdražením stávajících služeb tak, aby klient růst ceny za služby nezaregistroval (viz "inovace" staršího, výhodného programu na stávající, méně výhodný, osobní účet) a nebo (případně kombinací obou) udolání stávajích klientů na nové služby a produkty.
    Čest vaší tuposti, vážení klienti ČS. Sorry, byl jsem u nich taky, ale už nejsem.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).