Spočítejte si...

Zavřít

Osobní účet ČS využívá již půl milionu klientů

Za pouhých šest měsíců své existence má Osobní účet České spořitelny již 500 000 klientů. Česká spořitelna má tento účet v nabídce od srpna roku 2007. Účet přináší klientovi výběry z bankomatů bez poplatku, neomezený počet převodů v rámci ČR zdarma, široký výběr elektronických i embosovaných debetních karet včetně zlaté karty či kontokorent se startovacím limitem bez dokladování příjmu a mnoho dalších služeb dle výběru klienta.

Klient si v rámci Osobního účtu svobodně zvolí pouze ty produkty a služby, o které má zájem a které opravdu využije. V nabídce jsou produkty v pásmech Standard, Plus a Speciál. Klient si může nastavení svého účtu kdykoliv měnit, od konce ledna i prostřednictvím služby SERVIS 24 Internetbanking.

Loni bylo založeno nejvíce firem za posledních pět let Kellnerova PPF zrušila plán vytvořit v Rusku univerzální banku        
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 2. 2008 17:55 Nový

No nevim nevim

Ať jsem to počítal, jak se to počítal, tak je to pro mě nevýhodné! Pokud se stále zvlášť platí za účetní položky a třeba trvalé příkazy 5 Kč tak se to prostě nevyplatí. Výhodný program je opravdu výhodný aspoň pro mě.
svar
svar (neregistrovaný)
6. 2. 2008 20:26 Nový

Osobní účet a klient

celé vlákno
Půl milionu klientů využívá Osobní účet. Já i manželka také, je zde však otázka,že ČS využívá své převahy nad klientem k dalšímu nárustu poplatků. Proti dřívějšímu účtu(tzv.komplexnímu programu), kde byl úplně minimální úrok, narostl měsíční poplatek v tzv spořícím plánu o 100Kč.Přitom jen 50tis.Kč je úročeno 2,5%btto, další úrok.sazby jsou řádově nižší.Nabídky nových bank na českém trhu jsou podstatně výhodnější a nevíme jak dlouho vydržet v ČS, která např.v internet.bankovnictví něco poskytuje, ale za drahé peníze.
Těch půlmilionu je snad dobrý počet, ale na jak dlouho vydrží a kolik z vkladů klient jako já převádí do výhodnějších bank.Myslím si, že zůstatky na účtech klesají.ČS by se měla ze své spokojenosti urychleně probrat.
ex CS
ex CS (neregistrovaný)
6. 2. 2008 20:47 Nový

Re: Osobní účet a klient

celé vlákno
Ja jsem na to sel z druhe strany, urychlene jsem se probral ja. Mozna by mohli dodat, kolik uctu bylo zaroven take zruseno.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 2. 2008 14:36 Nový

Re: Osobní účet a klient

celé vlákno
Zajímavé je, že snad všechny banky přiznávají růst počtu klientů. Nikomu neubývají. Že by perpetum mobile? Nebo že by jedné bance přibylo 10 tisíc klientů z druhé banky, a z té první by zase 10 tisíc klientů odešlo do třetí banky, ze které by 10 tisíc klientů přešlo do druhé banky?
V každém případě musí zbylí klienti zajistit spořitelně roustoucí 2ciferný zisk. Tzv. nepřímá úměra. Čím méně klientů v ČS zbude, tím vyšší zisk musí být generován na 1 klienta. To se dosáhne umným zdražením stávajících služeb tak, aby klient růst ceny za služby nezaregistroval (viz "inovace" staršího, výhodného programu na stávající, méně výhodný, osobní účet) a nebo (případně kombinací obou) udolání stávajích klientů na nové služby a produkty.
Čest vaší tuposti, vážení klienti ČS. Sorry, byl jsem u nich taky, ale už nejsem.
Pegas
Pegas (neregistrovaný)
7. 2. 2008 10:05 Nový

Přešel jsem pod

celé vlákno
mBanku, a je to bez poplatků, mají e-forum a je tam sranda. Úreok budou mít 3,5%, hypotéky, atd. Výběr z bankomatu 3x v měsíci zdarma. Je to vynikající konkurence. Akorát vzhledem k zájmu klientů trvá založení poněkud dlouho, ale přesto z vlastní zkušenosti DOPORUČUJI!
David
David (neregistrovaný)
2. 1. 2009 16:28 Nový

Re: Přešel jsem pod

celé vlákno
mBank je sice levny, ale nabizi trapne 4 produkty. To uz ve veprine na vesnici je vice produktu. Je to pomala, trapna polska banka
Johanna
Johanna (neregistrovaný)
11. 3. 2008 6:52 Nový

Osobní účet

celé vlákno
Již třetí měsíc se dohaduji se spořitelnou o svém "výhodném" (jak pro koho) účtu.
Sepsala jsem smlouvu na jeden produkt za 29,- Kč, ale protože již několik let používám kartu a ten "výhodný program to vidí", přestože ji mám zaplacenou, tak mi ji započítal též a místo 29,- mi strhává 69,-+ samozřejmě další poplatky.Takže teď výhodně platím 2x tolik. Výhodné je to, ale bohužel ne pro mě. Končím a hledám jiný peněžní ústav.
Bylo by zajímavé znát počet takto napálených lidí.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 3. 2008 10:03 Nový

Re: Osobní účet

celé vlákno
... počet takto napálených lidí. - V článku se píše o 500 000 kusech, kteří využívají Osobní účet. Samozřejmě se nepíše o počtech opravdu spokojených klientů. Domnívám se, že právě tento počet je počet napálených. Málokdo ale sám přizná, že se nechal napálit či že je nespokojen.
Je to důkaz o konzervatismu, neschopnosti klientů ČS jít za lepším, levnějším. Řada z nich není schopna rozpoznat, co nabízí konkurence, dát si tu práci něco zjistit. A nebo jen nadávají a nadávají - s tím, že ono to jinde bude stejně blbé nebo podobné ...
Zdis
Zdis (neregistrovaný)
18. 3. 2008 9:04 Nový

Výhodný ??? Osobní účet

Také jsem se nechala napálit a chytit, klidně to přiznám, i když bývám docela opatrná ve svých rozhodnutích, přešla jsem z Výhodného programu na pro mě opravdu Nevýhodný Osobní účet. Bohužel jsem si nezjistila, že cesta zpět k Výhodnému programu již není, tato nabídka byla zrušena. Taky bych chtěla vidět těch 500.000 spokojených klientů. Za částku 29,-- Kč za vedení Osobního účtu se nedostanu, protože kromě internetového bankovnictví využívám i kartu, takže nejnižší možný poplatek ze vedení je 69,-- Kč. K tomu všemu jsou samozřejmě poplatky za příkazy a za účetní položky, které jsou strhávány okamžitě v den platby a ne až na konci měsíce. Opravdu jsem začala vážně uvažovat o zrušení dlouholetého vztahu jako klienta České spořitelny. Navíc mě děsí neustálé pokusy hackerů o vytunelování účtů, proto na účtě nechávám pouze minimální zůstatek a ostatní hotovost převádím do jiných penežních ústavů, kde nabízí až 3,5% na spořících účtech. Opravdu si všichni velmi dobře rozmyslete zavedení Osobního účtu!!!!
sponzorCS
sponzorCS (neregistrovaný)
3. 7. 2008 20:51 Nový

Taky jsem se nechal ......:(

celé vlákno
Při žádosti o embosovanou kartu mi bylo sděleno, že ta se vydává jen k Osobnímu účtu (není pravda). Po rychlém bohužel nedbalém zvážení nabízených "výhod" (zůstatkové SMS, výběry z ATM ČS) u přepážky na monitoru obsluhy, jsem podepsal přechod na novinku "Osobní účet ČS" za 109,-Kč měsíčně. Výsledek - platím v průměru o 55,-Kč měsíčně víc než u doposud využívaného "Výhodného programu ".
Moje chyba, měl jsem si to dobře spočítat....Takže jestli neexistuje v současné nabídce ČS stejný ekvivalent "Výhodného programu", přecházím ke konkurenci kde nebudu muset propočítávat jestli je výhodnější ten nebo onen poplatek za vedení účtu, protože ona konkurence žádné takové poplatky ve svém sazebníku nemá :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 10. 2008 18:27 Nový

Re: Taky jsem se nechal ......:(

celé vlákno
Přesně tak jsem dopadla i já. Překvapena (proč měnit zavedené), usazena (mají k tomu křesílka a stolečky),takticky dotlačena k podpisu (prý výhody) a není kroku zpě (k původnímu ujednání). Jen platit a platit. Velice mě mrzí tento přístup vyškolených pracovnic ČS.
Tomáš Marný
Tomáš Marný (neregistrovaný)
5. 10. 2008 22:18 Nový

Re: Taky jsem se nechal ......:(

celé vlákno
Kroku zpět možná není, ale určitě jde udělat krok vedle... Zmizet jinam...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 10. 2008 9:19 Nový

Re: Taky jsem se nechal ......:(

celé vlákno
Hlavně neudělat krok z bláta do louže, případně do h.v.a.
Ne že bych ČS nějak preferoval, ale bude dnes těžké vybrat ústav, který (sliby o zdraví čehokoliv, nejen bank, jsme tu už po listopadu 1989 slyšeli nespočet a vždy se ukázalo, o jaké lži, ať ze strany OF, ODS, ODA nebo ČSSD šlo) by zaručil nekrachnutí a i skutečně nekrachnul. I když jsou naše banky "odděleny" od svých zahraničních vlastníků a do krachu se prý dostat nemohou (sice nechápu, když jde přelévat zisk českých bank do zahraničí k jejich vlastníkovi, proč by zahraniční vlastník nemohl z české banaky vzít i něco jiného), ale kdyby větší část klientů vybrala v obavách o budoucnost své úspory. tak banky by neměly potřebnou likviditu a šly by ke dnu všechny, kterých by se hromadné vybírání vkladů týkalo, bez ohledu na rekordní zisky v minulých letech. Leda že by přišel ke slovu tolik nenáviděný socialismus a banky by byly zase zestátněny ...
XY
XY (neregistrovaný)
4. 7. 2008 12:35 Nový

Většina klientů ČS žije představou, že nic lepšího a levnějšího než je ČS neexistuje

Poklona Vám, co přiznáváte, že jste ČS naletěli nebo že jste s něčím nespokojení. Většina klientů ČS žije představou, že nic lepšího a levnějšího než je ČS neexistuje. A běda, kdo o Spořitelně napíše něco jiného...