Spočítejte si...

Zavřít

Online aplikace pro taxíky Liftago nově umí telefonické a SMS objednávky

Aplikace pro online objednávání taxíků Liftago od dnešního dne plně umožňuje i telefonické a SMS objednávky i rezervace taxíků. Dispečink Lifago má číslo 266 266 266 a je v provozu 24 hodin denně. Chtěli jsme vyjít vstříc skupině klientů, která nevlastní chytrý mobil. A všímáme si také rostoucí skupiny zákazníků s vyčerpaným datovým FUP limitem. Věříme, že tato nová služba jim umožní užít si jízdu taxíkem bez obav i bez chytrého mobilu, komentuje novinku Ondřej Krátký, zakladatel Liftaga.

Postup objednání je snadný. Při telefonické rezervaci sdělíte operátorovi, odkud a kam chcete jet a pracovník zákaznického centra provede objednávku služby a sdělí vám očekávanou výši ceny. Pokud s ní budete souhlasit, pošle vám taxík.

O novince Liftago informovalo na svém Twitterovém účtu:

Stejně jako si objednáváte pizzu nebo escort, už i Liftago umožní rezervovat taxi po telefonu! Volejte 266 266 266. pic.twitter.com/zV9yS­guDc0

— Liftago (@Liftago) 1. dubna 2016

Za cestu můžete zaplatit v hotovosti u řidiče, anebo platební kartou přes operátora. Jedinou podmínkou je, aby platební karta umožňovala transakce typu MO/TO, tedy telefonickou objednávku služeb, vysvětluje princip platby Dušan Šimonovič, marketingový manažer Liftaga.

SMS objednávka pak probíhá v tomto formátu: OBJ MĚSTO ULICENASTUP CISLOPOPISNE MESTO ULICEVYSTUP CISLOPOPISNE

Příklad: OBJ Ostrava Peterkova 3 Havirov Zeleznicaru 1 (Objednávka taxi z žel. st. Ostrava-Svinov do Havířova).

SMS zašlete na číslo 266 266 266 a budete platit zvýšenou sazbu za poslání SMS na pevnou linku, tj. cca 4 Kč.

Služba Liftago je dostupná v Praze, Brně, v Ostravě a v Bratislavě.

Stáhněte si aplikace a zdarma vyzkoušejte

Konkurenční služba HOPIN se slovenskými vlastníky, která je dostupná v Praze, Ostravě a Bratislavě, podobnou službu nedávno testovala a potvrzuje zájem zákazníků. V rámci pilotního projektu jsme umožnili telefonické rezervace a počet objednávek se spokojenými zákazníky nám stoupl o 64 %, pochvaluje si možnost telefonického kontaktu Martin Kocián, šéf pobočky pro Českou republiku.

Potvrzuje se tak názor odborníků, že i moderní služby, které původně byly zamýšleny pouze pro chytré mobily, mohou být dostupné pro běžné telefony, a tím i pro starší lidi, kteří chytré mobily tolik nepoužívají. Telefonická rezervace navíc pomůže překlenout offline život po vyčerpání bídného datového FUP.

Opravdu jste tomu věřili? Tak to jsme vás pěkně nachytali. Aplikace samozřejmě fungují a jsou skvělé, ale telefonická či SMS objednávka ve 21. století by byl krok zpět, nemyslíte? 

Změny v OVB a ČNB: Guvernér Singer bude zemským ředitelem Česká pošta od května zdraží některé služby