Spočítejte si...

Zavřít

O sjednaných finančních produktech raději mlčíme

Češi jsou tajnůstkáři, alespoň co se týká sjednaných finančních produktů. Každý druhý Čech totiž nehovoří o sjednaných pojištěních a jiných finančních produktech. 52 % totiž informaci o nich uchovává na místě, o kterém rodina neví, pro ostatní rodinné příslušníky jsou volně přístupné jen u 11 %. Vyplývá to z průzkumu, který realizovala pojišťovna NN.

.Češi jsou v případě pojištění pověrčiví a nechtějí tak mluvit o tom, co by se stalo, kdyby zemřeli. Přitom právě životní pojištění je má chránit před nenadálými událostmi, vysvětluje Kateřina Štěrbová, ředitelka marketingu a vývoje produktů NN. Pokud nemají zadané páry děti, pak o pojišťovacích a finančních produktech nechtějí hovořit téměř vůbec, své blízké informuje jen 35 % z nich.

Sdílení informací o existenci sjednaného životního pojištění je důležité i u bezdětných partnerů, neboť například úmrtí jednoho z nich, jehož příjmy pokrývají náklady na hypotéku, může pro druhého znamenat výrazný zásah do finančního fungování, dodává Kateřina Štěrbová. 

Heineken zmenšil obaly, cena ale zůstala stejná Jaké triky používají podomní prodejci?