Spočítejte si...

Zavřít

Nový spořicí účet nabízí nadprůměrný úrok

S listopadem se na trhu nově objevil spořicí účet s nadprůměrnou sazbou (v porovnání s ostatními nabídkami). Hypoteční banka Wüstenrot nabízí spořicí účet, se kterým můžete získat úrok až 3 %. K tomu však musíte své peníze zafixovat na délku jednoho roku. Fixaci je možné kdykoli přes internetové bankovnictví zrušit, čímž se dostanete opět na úroveň základní sazby.

Chcete-li mít peníze neustále k dispozici, pak Wüstenrot spořicí účet nabízí úrok 2,6 %. Tuto sazbu získáte, pokud váš zůstatek na účtě bude vyšší než 30 000 korun. Pokud budete mít uloženo méně, pak se vám tento spořicí účet nevyplatí, sazba je v takovém případě na úrovni 0,1 %. Stejnou nízkou sazbu získá i ten, kdo by si chtěl uložit více jak 5 milionů korun. Nadprůměrnou základní sazbu 2,6 % tedy získáte, když budete mít uloženu částku v rozmezí 30 000 korun až 5 milionů korun.

Fixací prostředků na tři měsíce až rok můžete dále získat věrnostní bonus 0,1 až 0,4 %.

Porovnejte si novou nabídku s těmi stávajícími.

Francie hlásí konec stávek, Česku je to jedno. Ceny pohonných hmot nereagují Tipy a pomůcky, se kterými se vám bude investovat snadněji        
JJe
JJe (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
2. 11. 2010 17:51 Nový

Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

At koukam na parametry na strankach Wustenrot jak chci, proste jste zase naleteli na pasmove uroceni.

pietro
pietro (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
2. 11. 2010 18:48 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

Pokud to chápu správně, je zůstatek do 30 tis. úročen 0,1% a nad tuto částku do 5 mil. 2,6%. Takže při vkladu kupř. 300 tis spadne efektivní úrok na cca 2,4%, což je slušné s ohledem na konkurenci. Uvidíme dále, zda to nebude jen lákadlo na omezenou dobu a nedojde následně k modifikaci úročení s odkazem na zimu, jaro nebo nějakou jinou nečekanou událost se značným vlivem na finanční trhy.

JJe
JJe (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
2. 11. 2010 19:49 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

Souhlas, pri vyssich castkach to neni spatne. V porovnavaci tabulce se s tim ale nepocita, tam jim to Mesec slupnul i s naviakem.

dalich . aura:94
2. 11. 2010 19:59 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

Neslupnul, jen porovnávací tabulka zatím neumí zohlednit pásmové úročení, proto alespoň před ním "varujeme". Pracuje se však na tom, aby pásma byla zohledněna i při výpočtu a ukázal se tzv. efektivní úrok.

pietro
pietro (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
2. 11. 2010 20:44 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

Fajn, alespoň to bude pro ty méně obezřetné přehlednější a zmizí na TOP místech zjevné nesmysly v podání ČS, Unicredit apod. Prozatím tam dejte třeba upozornění : " teoretická hodnota - ve skutečnosti NEDOSAŽITELNÁ !!! ". Třeba by to napříště odradilo marketingové specialisty v oněch bankách od podobných praktik.

markot
markot (neregistrovaný) ---.122.broadband6.iol.cz
3. 11. 2010 0:40 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

Podle kalkulačky na stránkách Wuestenrot je 2,6% úročen celý zůstatek, ne jen ta část nad 30000. Tedy něco jako mělo GE na SÚ Genius než zrušili hranici 40 tisíc.

Jiří Hovorka aura:99

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

Nakonec je to tak, jak jsme psali původně. Tedy, že nejde o složené (pásmové) úročení, ale je to tak, že pokud uložíte více jak 30 000 korun, získáte na celý vklad úrok 2,6 %. Potvrdila nám to dnes tisková mluvčí. Pravda je taková, že tabulka na webu Wüstenrotu je nešťastná.

honza
honza (neregistrovaný) ---.credoma.cz
3. 11. 2010 17:45 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

ano, ano, přesně tak, i mě wuestenrot potvrdil do mailu...

pietro
pietro (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
3. 11. 2010 18:16 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

mail je hezký, stejně jako vyjádření tiskové mluvčí, ale PLATÍ podepsaný dokument.

pietro
pietro (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 11. 2010 17:44 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

Díky. Těší mě, že diskuze nad tématy má smysl. Nyní je to jasně dané a ke změně došlo návazně i v popisu spořicího účtu. Teď ještě aby tento produkt vhodný i pro milionáře schválil fxtrader a může to frčet na trh ( legrace ).

pietro
pietro (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
3. 11. 2010 18:09 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

Není! Tisková mluvčí uvádí nepravdu, neboť v dokumentech předložených k podpisu klientovi je uvedeno:
Základní úroková sazba
z částky od 0 Kč do 29999,99 Kč 0,1%
z částky od 30000 Kč do 5 mil Kč 2,6%
nad 5 mil Kč 0,1%
atd.
Osobně jsem zkusil účet založit a tato nejasnost není jediná. Vznesl jsem řadu připomínek a čekám, zda se někdo odpovědný za retailové bankovnictví z hypoteční banky Wuestenrot ozve. Rozhodně nedoporučuji podpis a souhlas na dokumentu :"Prohlášení žadatele o produkty retailového bankovnictví Wuestenrot hypoteční banky a.s." ve znění, které je dnes tj. 03.11.2010 k dispozici ke stažení na webu výše uvedené hypoteční banky.

markot
markot (neregistrovaný) ---.122.broadband6.iol.cz
3. 11. 2010 19:11 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

Já nevím, co je na té tabulce v rozporu s tiskovou mluvčí. Vložím na účet 40000, podívám se to tabulky, mám částku od 30000 do 5 mil, čili mám z ní úrok 2,6%. Kdyby bylo napsáno:
z části vkladu od 0 Kč do 29999,99 Kč 0,1%
z části vkladu od 30000 Kč do 5 mil Kč 2,6%
z části vkladu 5 mil Kč 0,1%
tak by to bylo něco jiného. Třeba ČS má to pásmové úročení na jednotlivé části vkladů a má to psáno stylem "část kreditního zůstatku od 50000,- Kč do 99999,99 Kč 0,25 %"

pietro
pietro (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
3. 11. 2010 21:44 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

Podle mne jsou obě formulace z hlediska interpretace identické. Tedy ta z dokumentu banky i ta Vaše.

hugo
hugo (neregistrovaný) 89.190.74.---
1. 12. 2010 18:47 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

No stačí si přečíst sazebník (je ke stažení na jejich stránkách) a je to tam úplně jasné: Při zůstatku od 30.000 Kč do 5 mil. Kč (celý zůstatek účtu je úročen 2,6% p.a.) zřejmě to tam dopsali kvůli takovejm rozumbradům!!

Wue
Wue (neregistrovaný) ---.50.broadband7.iol.cz
2. 12. 2010 8:04 Nový

Re: Zase jste naleteli na pasmove uroceni

celé vlákno

Soravne je to tak , ze pokud je na uctu ulozeno mene nez 30.000,- kc a nebo vice nez 5mio, tak se vse uroci 0,1%. Pokud je na uctu ulozeno 30.000-5mio tak se cely zustatek hodnoti 2,6 + premii za fixaci. Pokud penize zafixuji a fixaci nedodrzim, cele se mi to bude hodnit opet "jen" 2,6%, pokud dodrzim tak napr. pri rocni fixaci 3%.