Hlavní navigace

Nové podvodné maily varují před podezřelými transakcemi

16. 11. 2015

Sdílet

Česká spořitelna upozornila na další druh podvodných e-mailových zpráv (tzv. phishing), které se snaží vzbudit dojem, že je odesílá banka.

Zprávy vyzývají příjemce, aby zaslali své osobní údaje a údaje o své platební kartě (jméno a příjmení, rodné číslo, místo bydliště, telefonní číslo, číslo platební karty, platnost karty a kód CVV2/CVC2) zpět na e-mailovou adresu odesílatele.

Podvodné zprávy se snaží vzbudit větší důvěryhodnost tím, že obsahují fotografie skutečných zaměstnankyň banky.

Česká spořitelna žádné takové zprávy klientům nerozesílá a přes e-mail žádné bezpečnostní údaje nepožaduje tak, jako žádná jiná banka.

Pokud podobnou zprávu obdržíte, nereagujte na ni. V případě, že jste už požadované údaje odeslali, okamžitě kontaktujte Klientské centrum České spořitelny na bezplatné telefonní lince 800 207 207.

Ukázky podvodných zpráv:


Autor: Česká spořitelna

podvodná zpráva


Autor: Česká spořitelna

podvodná zpráva

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).