Notebook a LCD televizor, to kupujeme z vybavení domácnosti nejčastěji

Za poslední dva roky si více jak třetina (38 %) českých domácností pořídila nový notebook, přesně třetina pak nový LCD televizor. Vyplývá to z průzkumu DIRECT Pojišťovny. Další v pořadí je pračka, kterou si za poslední dva roky pořídila čtvrtina domácností a mezi nejčastěji nově pořizované vybavení domácnosti je třeba podle průzkumu počítat také myčku se 14 %.

Polovina respondentů uvedla, že se hodnota vybavení jejich domácnosti za poslední dva roky zvýšila, říká tiskový mluvčí DIRECT Pojišťovny Tomáš Zavoral a dodává: Přestože si lidé v posledních letech kupují do domácnosti stále dražší vybavení, zapomínají velmi často aktualizovat své majetkové pojistky a dostávají se tak vlastně do stavu podpojištění. DIRECT Pojišťovna proto klientům doporučuje jednou za dva roky aktualizovat pojistnou částku.

Vybavenost českých domácností je podle průzkumu DIRECT Pojišťovny poměrně vysoká. Více než 90 % respondentů uvedlo, že má doma pračku, mikrovlnnou troubu, vysavač a vlastní mobilní telefon. Přibližně polovina domácností je vybavena myčkou, televizorem s plochou obrazovkou (LCD, plazmou), domácí HiFi sestavou a MP3 přehrávačem. Podle průzkumu pouze 5 % domácností vlastní sušičku na prádlo.

Komerční banka změní přístup k poplatkům za výběr kartou Monitorovat činnost na počítači smí zaměstnavatel jen s vaším vědomím