Spočítejte si...

Zavřít

Nejlepší finanční reklama zná vítěze

Skončil další ročník ankety Nejlepší finanční reklama roku 2008. Již posedmé dostali čtenáři finančního serveru Měšec.cz možnost hlasovat, jaká reklama se jim v předchozím roce nejvíce líbila. Souběžně s nimi hlasovala i odborná porota. V letošním roce jste mohli svého favorita vybrat z 26 reklamních spo­tů.

Z výsledků ankety vyplynulo, že nejoblíbenější finanční reklamou loňského roku v očích veřejnosti byl spot propagující Českou spořitelnu, druhé místo získala splátková společnost Home Credit. Na dalších příčkách se umístila UNIQA Pojišťovna, Česká pojišťovna nebo Raiffeisenbank.

Z výsledků soutěže je patrná tendence využívat ve finančních reklamách mikro příběhy, nejlépe s vtipnou pointou. Nicméně vtip není jediným způsobem, jak zaujmout – vždy je totiž tím nejdůležitějším aspektem úspěšné reklamy jednoduchost a srozumitelnost sdělení, které chce instituce svému klientovi předat, upřesňuje Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor serveru Měšec.cz.

Více informací naleznete v zítřejším článku, ve kterém si můžete přečíst komentáře odborné poroty k jednotlivým reklamním spotům.

Tisková zpráva: Nejlepší finanční reklama roku 2008

ČSÚ: Loni měla osobní počítač polovina domácností Důvěra v ekonomiku EU je nejnižší za posledních 24 let        
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 3. 2009 15:00 Nový

RE: Nejlepší finanční reklama zná vítěze

Reklamu ani fotbal moc nevnímám, ale bavíme-li se reklamě České spořitelny nevím na co, tak v té reklamě zní taková výsměvná hudba. Výsměvná klientům, jak se jim spořka vysmívá kiš kiš, to jsme z vás udělali ještě větší trouby a odrali vás o váš těžce vydělaný peníz. A celebritám a "potřebným" v Rakousku opět trochu stoupne životní úroveň.