Hlavní navigace

Nejabsurdnější bankovní poplatek podle názoru bank

17. 1. 2008

Sdílet

V rámci dalšího rozměru hlasování o nejabsurdnější bankovní poplatek v ČR, portál www.bankovnipoplatky.com oslovil samotné banky a požádal je o názor na tuto anketu, respektive o jejich volbu absurdního poplatku. Na první pohled se to může zdát jako zajímavý experiment, ptát se samotných bank, které poplatky vybírají, jaký z poplatků považují za nesmyslný. Součástí dotazu samozřejmě byl i seznam letošních nominovaných bankovních poplatků, ze kterých mohli tiskoví mluvčí jednotlivých bank vybírat.

Z deseti oslovených bank a finančních ústavů odpovědělo plných devět. Jediná Komerční banka nereagovala vůbec. Zajímavě uchopil odpověď představitel mBank, který se ostře pustil do kritiky bankovních poplatků jako celku s tím, že vyzdvihl poplatek za příchozí platbu, který ale letos nesoutěží. Mluvčí této banky také využil reakce k představení nabídky své banky. Touto cestou, tedy k prezentaci vlastních služeb či obhajobě poplatků, které mají ve svém sazebníku, se vydaly i další banky – Česká spořitelna, Raiffeisenbank a Volksbank. Za nejabsurdnější poplatky považují mluvčí ve velké většině poplatky, které souvisejí s internetbanking.

Reakce jednotlivých tiskových mluvčí oslovených bank a další informace naleznete zde: Jaký nejabsurdnější poplatek by zvolily banky?

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).