Spočítejte si...

Zavřít

Ne vady dovolené upozorněte už při pobytu. Co dělat dál?

Pokud jste na dovolené a ubytování nesplňuje avizovanou úroveň, upozorněte na nedostatky už na místě. Pro reklamační řízení je také nutné pořídit důkazy (foto, video, svědectví jiných účastníků) a nechat si své námitky potvrdit delegátem nebo zástupcem ubytovacího zařízení. Po návratu je nutné cestovní kanceláři zaslat písemnou stížnost ve lhůtě 30 dnů od skončení pobytu.

Pokud poskytovatel služby stížnost nevyřídí podle představ spotřebitele a pokud jde o poskytovatele z jiné země Evropské unie, Norska nebo Islandu, může bezplatně pomoci síť Evropských spotřebitelských center a případ řešit smírnou mimosoudní cestou. Případně se lez obrátit na soud, vysvětlil Ondřej Tichota z Evropského spotřebitelského centra ČR.

Na webu Evropského spotřebitelského centra najdete kromě rad pro nespokojené účastníky zájezdu také informace o nákupech v zahraničních e-shopech, právech cestujících apod.

Předchozí aktualita Následující aktualita