Spočítejte si...

Zavřít

"Najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto" aneb Co všechno hlásíte pojišťovně

Tentokrát nás zásobou vtipných pojistných hlášení zásobila Generali pojišťovna.

Pojistná hlášení

  • Operátorka: „A v jaké výši je škoda?“
  • Klient: „Asi 900.000 Kč…“. Následují tři vteřiny ticha.
  • Klient: „Jste tam? Nebo jste z toho upadla jako já?“

.

  • Klient: „Můj pes zakousl sousedce 3 slepice. Kdyby mi je náhodou dala, tak je schovám do mrazáku pro likvidátora.“

.

  • Operátor: „Požil jste před jízdou alkohol?"
  • Klient: „Kdepak, z toho už jsem vyrostl. Ale když jsem byl mladej…"

.

  • Klient: „Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo.“

.

  • Klient: „Paní při snaze zaparkovat, nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.“

.

  • Klient: „Na klidném a přehledném úseku silnice mě v kabině napadla včela. Do stromu jsem narazil, protože jsem ji chtěl zabít. Včela ovšem po nárazu vylétla rozbitým okénkem.“

.

  • Klientka: „Vyhnula jsem se zajíci, který vběhl do silnice. Přitom jsem narazila do protijedoucího auta. Auto v protisměru mě tak rozhodilo, že jsem místo brzdy šlápla na plyn a narazila do auta přede mnou. Nejvíc mě ale mrzí, že zajíce potom přejelo auto v protisměru. To jsem ho mohla přejet rovnou a nemusela jsem mít škodu na vozidle.“

.

  • Klient: „Když jsem přijížděl domů, vjel jsem omylem do jiného dvora a naboural do stromu, protože ho doma na tomto místě nemáme.“

.

  • Operátor: „Mohu pro Vás ještě něco udělat?“           
  • Klient odpoví: „Ano, přijet mi píchnout injekci na uklidnění!“

.

  •  Klient: „Manipuloval jsem v rodinném domku s elektrickým kabelem a stál přitom na vysokých štaflích. Když se mi zapojený drát ulomil, dotkl jsem se kovového tělesa a tím se dostal na osm sekund do proudového okruhu, takže jsem se nemohl pustit a začal jsem křičet. Na to zareagovala manželka tak, že přiběhla a štafle se mnou porazila. Spadly bohužel rovnou na novou sedací soupravu a velké akvárium s cizokrajnými rybičkami, které prasklo a polilo koberec. Já navíc při pádu vykopl okenní sklo a vytrhl 1,75 m stropní kabeláže."

 Pojistné podvody

  • Klient hlásí škodu na motorovém vozidle a nárokuje plnění z povinného ručení, které má u Generali zdarma rozšířené o krytí rizika střetu se zvěří. Zřejmě ho k tomu vede minimální spoluúčast jednoho tisíce korun a tak naaranžuje havárii včetně srnčích chlupů. Vyšetřovací tým  nachází rozpory v popisu nehody a nechává u soudního znalce zhotovit posudek o původu zvířecí srsti, která se nacházela na vozidle. A výsledek? Srst pochází z obchodu s rybářskými potřebami, kde se používá na vázání mušek pro sportovní rybolov. V druhém podobném případě se dokonce jednalo o štětiny z běžného kuchyňského koštěte.

.

  • Majitel vozidla dostal při jízdě smyk a narazil do stromu. K nehodě zavolal Policii ČR, která vše řádně zdokumentovala, sepsala a nehodu na místě uzavřela. Vozidlo ale nebylo havarijně  pojištěné. 2 dny po nehodě uzavřel majitel vozidla přes zprostředkovatele havarijní pojištění a s již uzavřenou havarijní pojistkou nahlásil Generali, že havaroval. Jako datum uvedl den po uzavření pojistky. Majitel, v tomto případě již pachatel pojistného podvodu si zřejmě myslel, že Generali nemá možnost nahlížet do policejních záznamů o dopravních nehodách. Touto jednoduchou kontrolou bylo zjištěno, že se nehoda stala již před platností pojištění.

.

  • Pojišťovna obdržela poštou prohlášení poškozeného. V obálce na byl na prohlášení připnut sešívačkou lístek s číslem bankovního účtu. Podle interních směrnic pojišťovny Generali zavolala likvidátorka poškozenému, aby číslo účtu ověřila. Zjistila, že poškozený tímto způsobem číslo účtu nepředával.

.

  • Pojištěný si sám vystavil fakturu, kterou předal Generali. Při ověřování údajů u dodavatele likvidátor vzápětí zjistil, že žádná taková faktura vystavena nebyla. Navíc s početní chybou, které se pojištěný při jejím falšování dopustil.
Připlácíte si na sociálním pojištění? Od nového roku už žádné přeplatky neuvidíte Dráhy vás vezmou v lednu do Drážďan s více jak šedesátiprocentní slevou