Spočítejte si...

Zavřít

Mluvte s námi přes Facebook, přejí si klienti bank

Stále více klientů si přeje, aby nimi banky více komunikovaly. A to nejlépe přes Facebook nebo Twitter. Podle průzkumu společnosti Capgemini míra spokojenosti zákazníků s bankovními službami poprvé za poslední tři roky závisí na komunikaci na sociálních sítích.

Bavit se s bankou na sociálních sítích vyžaduje nejvíce generace mladých lidí do 30 let. Jsou to klienti, kteří už od mala používají počítač a jsou nejpočetnějšími uživateli sociálních médií. 

Z průzkumu vyplývá, že 57 % respondentů od 18 do 24 let ovlivňuje právě chování banky na sociálních sítích. U zákazníků od 24 do 54 let to je 48 % dotázaných. Jen 41 % účastníků průzkumu mezi 18. a 34. rokem ale uvádí, že jejich zkušenost s bankou prostřednictvím sociální sítě byla pozitivní. 

Sociální sítě nahrazují tradiční kanály

Pokles zákaznické spokojenosti související se sociálními médii je včasným varováním a zároveň dlouhodobou výstrahou pro bankovní sektor, myslí si autor průzkumu Jean Lassignardie z Capgemini. Banky by se podle něj měly přizpůsobit nové generaci zákazníků, protože její zástupci většinou při prvním kontaktu s bankou upřednostní spíš Facebook než návštěvu pobočky. 

Blesk peněženka. První masová česká předplacenka jde do prodeje, je zcela anonymní Zdravotníci a policisté si výrazně polepší        
V.Mlich
V.Mlich (neregistrovaný) ---.mrp.cz
15. 10. 2014 15:24 Nový

Co to je za nesmysl?

Který magor by mohl chtít, aby mu banka lezla do facebooku? Twiter jo, tam by banky mohly posílat upozorneni, kdyz bude lepsi vybrat si zustatky a synchronizovat tim run.