Ja nevim, ale treba SIPO a nebo uvery ci kontokorent neni projev narocnosti klienta, ale minimalni uroven standardu z doby kamenne. To uz nemluvim treba o embosskach, jejich zajisteni a nebo jejich pojisteni, vcetne treba cestovniho a dalsich sluzbach. To bych take ocekaval v tom zakladu. Jestli tohle Polaci nechteji, tak potes koste s jejich ekonomickym modelem. A to se vzdycky rikalo, ze jsou to dobry vekslaci, takze bankovnictvi bych ocekaval vymakany.
No vidite a ja povazuju pojisteni platebnich karet jako naprostou zbytecnost. Zvlast, kdyz je i takove embossky blokace za 0,- a ne za 2000Kc... no a co se narocnosti zakazniku a formulace v clanku pise, to povazuju za totalni hovadinu. Kdyby byli zakaznici narocni a chteli precizni core sluzby, tak by to u nas nevypadalo tak, jak to vypada.
Pojisteni u emboss karty je podle mne standard. Kdyz uz ne pojisteni rizik, co z je dobra vec, tak treba pojisteni cestovni, ktere se na ni vaze. Ale to je jiste vec individualni. Nicmene bych rad vedel, jak by to u nas vypadalo, kdyby zakaznici byl narocni? Jde o to, ze tady proste s bankovnim sektorem lide nehnou, zkusenosti ze zahranici neprihlizeji k tomu, ze tam venku to funguje o par desetileti dele a trh vcetne konkurence je tam jiz vytribeny. Tady v podstate moznost vyberu neexistuje. Bud solidni sluzby, ale drahe a nebo levne ci dokonce zdarma, ale pak nepolehlive a nebo neduveryhodne.