Spočítejte si...

Zavřít

mBank bude vypínat původní internetové bankovnictví

Podle zprávy mBank, kterou rozesílá klientům, již tři čtvrtiny zákazníků přešlo na nové internetové bankovnictví a proto brzy dojde k vypnutí toho původního.

Vypínání bude probíhat v období od 27. října do 2. listopadu 2014.  

Aby byl přechod na nové internetové bankovnictví bez problémů, měli by si klienti, kteří na něj ještě nepřešli, zkontrolovat, zda jejich současné heslo splňuje kritéria nastavení hesla v nové aplikaci. Podmínkou je také využití prohlížeče, který podporuje technologii HTML 5 (s povolením cookies). Aplikace by vám měla běžet bez problémů běžet v prohlížečích Google Chrome, Mozilla Firefox a Internet Explorer od verze 9 výše. 

Pokud si nevíte se změnou rady, můžete kontaktovat mLinku (246 017 777 nebo 844 777 000).

ING Pojišťovna nabízí připojištění, které pomůže zaplatit pojistné a zajistí rentu UniCredit Bank zavádí refinancování kreditek. Nulový úrok poskytne jen na půl roku        
nasrany mklient
nasrany mklient (neregistrovaný) ---.150.broadband12.iol.cz
23. 10. 2014 9:36 Nový

oprava

celé vlákno

Velmi vtipne vyzneni clanku, ve skutecnosti bylo jiz tri ctvrtiny klientu donuceno pouzivat nove neuveritelne zprasene IB proste tim, ze jim to stare mbanka vypnula.

moře nasraných uživatelů
moře nasraných uživatelů (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
27. 10. 2014 10:38 Nový

Re: oprava

celé vlákno

přesně tak, doposud skoro bezchybná mBank zešílela,
nové bankovnictví je doslova teror na klienty prošpikovaný reklamou a neintuitivním ovládáním,
neustále se vnucuje něco, co nechcete a zobrazuje to co je vyloženě nežádoucí,
vrcholem všeho je přitvrzení mBank k tzv. nekalým praktikám je více než evidentní,
toho příkladem jsou i demagogie o tom, jak klienti rádi přešli na nové bankovnictví,
příkladem takové báchorky je i text v článku výše

z logicky přehledného starého bankovnictví se staly nepřehledné omalovánky a uživatel si připadá jako štvaná zvěř, zatím jsem nenarazil na nikoho, kdo by tu novou hrůzu přijal i s odstupem kladně

vnucování jedné fixní šablony, jak by to podle tvůrců mělo být jednodušší, je neurvalý nesmysl,
např. představa, že všichni mají příjem 1x za měsíc je hodná tak asi zaměstnance banky a to na ně nechci být jedovatý

tzv. vylepšení jsou také vesměs velmi úsměvná, u většiny se dá dělat, že je člověk nevidí, ale zkuste si třeba takovou základní operaci, jako hledat v Historii operací podle VS (variabilního symbolu)

kdo má více účtů pro různé účely, tak ten si teď zavedeného chaosu opravdu "moc užívá"

oddělení mBusiness účtu to je ještě k většímu pláči, banka sází na to, že změna je při podnikání účetně i organizačně hodně nepříjemná, jinak si tu kličkovanou s tréningem paměti, asi uživatel těžko vysvětlí

pokud máte s někým dispoziční práva tak to je nově také "mimořádná psina", motají se vám příjemci mezi sebou, nevíte komu platíte, zda šablonou vaší, nebo nějakou obdobnou do disponenta, neustále se vnucuje dispoziční účet třeba do vlastních převodů, přepínáte jako šílenec, nemáte nejmenší šanci na původní komfort a přehlednost

zkrátka jde chaos jaký by si soudný člověk jen velmi těžko dokázat vymyslet, je to i po měsících rozdýchávání stále k pláči, kam se ta původně perfektní banka dokázala propadnout :-(((

+tip obdobně postiženým s více účty, kteří také pravidelně potřebují rychlý náhled, "experti na intuitivitu" z mBanky zatím ještě nestačili zprasit: https://m.mbank.cz/
snad nám to, než přemigrujeme jinam, zjednoduší život