Spočítejte si...

Zavřít

Lidé jsou nespokojeni s mobilními operátory a podávají na ně stížnosti

Lidé hromadně podávají stížnosti na svého mobilního operátora: Pokud se jedná obecně o služby komunikací, nejvíce stížností směřuje k vyúčtování ceny za služby. Jedná se o 186 stížností, což činí 25,8 % z celkového počtu, konkretizuje zpráva ČTÚ. Stížnosti jsou podle nich řešeny buď poskytnutím právní rady stěžovali nebo dochází k rozhodování ve správním řízení.

Podle nedávné ankety serveru Měšec.cz, kterou lze najít v článku Chcete z mobilu volat levněji? Poradíme vám, jak na to je nejvíce lidí nespokojených s operátorem T-Mobile ( 73 % klientů) a O2 (70,3 % klientů). Důvody, proč u nás voláme draze se dočtěte v článku: Z mobilu voláme draze. Je šance na změnu?

Anketa

Jste spokojeni se svým současným českým mobilním operátorem?

Inflace je pro nás nepřijatelná, tvrdí respondenti ČNB vydala Zprávu o inflaci. Jak nám porostou ceny?        
Jerry001
Jerry001 (neregistrovaný) ---.hhnet.cz
15. 2. 2013 15:28 Nový

zajimava anketa

celé vlákno

v tuto chvili je soucet procentualniho rozlozeni 112 % :-))) ... anketa zjevne plni nadplan :-)))

arsen.lazarevic aura:96
15. 2. 2013 16:43 Nový

Re: zajimava anketa

celé vlákno

Dobrý den,

protože v anketě hlasovali klienti jednotlivých mobilních operátorů, pak došlo k převodů těchto hlasů na celkovou spokojenost/nes­pokojenost. Tedy 73 % klientů společnosti T-mobile je nespokojených, jak je uváděno v aktualitě. Žádný nadplán tedy není :-)

P2010
P2010 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 2. 2013 16:57 Nový

Re: zajimava anketa

celé vlákno

Jeste tam chybi moznosti "Pouzivam virtualniho/sedeho operatora"

helenna
helenna (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
25. 2. 2014 22:54 Nový

186 stížností

Prosím vás, za jak dlouhou dobu je těch 186 stížností? To je denně, za hodinu, za týden, za měsíc..? Jinak to je úplně zbytečný údaj.