Hlavní navigace

Kooperativa spustila novou službu přímé likvidace pojistných událostí s naturálním plněním

15. 10. 2012

Sdílet

Kooperativa pojišťovna spustila novou službu v likvidace pojistných událostí motorových vozidel 100ProServis s naturálním plněním. V případě poškození vozidla zajistí pojišťovna odvoz do nejbližšího smluvního servisu, opravu, vyčištění a předání zpět majiteli na dohodnutém místě. 

Pokud se bude jednat o totální škodu nebo odcizení vozu, nabídne pojišťovna zajištění jiného vozidla v odpovídající výbavě a stavu. Klient dostane na výběr z několika vozů.

U starších vozidel, do stáří 7 let, mu nabídneme ojeté vozidlo stejného stáří, třídy a obdobné výbavy, nemusí se ale jednat o stejnou značku a typ vozidla. Klient tedy například místo Octavie může zvolit Focus. A samozřejmě i naopak , uvedl Milan Gregor, ředitel Centra likvidace pojistných událostí motorových vozidel v Kooperativě.  

V případě, že klient nabízené vozidlo odmítne, vyplatí pojišťovna plnění standardním způsobem.

Původně tato služba byla nabízena k povinnému ručení Na100Pro. Nyní se působnost rozšíří i na zaviněné pojistné události v případě, že má klient havarijní pojištění a na klienty jiných pojišťoven, které poškodil motorista s povinným ručením od Kooperativy.

Službu 100PROSERVIS si klienti nikde nemusejí sjednávat, automaticky ji získávají všichni klienti, kteří u nás mají sjednané havarijní pojištění, NA100PRO, NA100PROstart, pojištění střetu se zvířetem, živelní pojištění a dokonce i motoristé, kterým škodu způsobil řidič s naším povinným ručením, vyjmenoval Václav Runštuk z Úseku pojištění motorových vozidel. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).