Kooperativa pojišťovna spustila novou službu v likvidace pojistných událostí motorových vozidel 100ProServis s naturálním plněním. V případě poškození vozidla zajistí pojišťovna odvoz do nejbližšího smluvního servisu, opravu, vyčištění a předání zpět majiteli na dohodnutém místě.
Pokud se bude jednat o totální škodu nebo odcizení vozu, nabídne pojišťovna zajištění jiného vozidla v odpovídající výbavě a stavu. Klient dostane na výběr z několika vozů.
U starších vozidel, do stáří 7 let, mu nabídneme ojeté vozidlo stejného stáří, třídy a obdobné výbavy, nemusí se ale jednat o stejnou značku a typ vozidla. Klient tedy například místo Octavie může zvolit Focus. A samozřejmě i naopak
, uvedl Milan Gregor, ředitel Centra likvidace pojistných událostí motorových vozidel v Kooperativě.
V případě, že klient nabízené vozidlo odmítne, vyplatí pojišťovna plnění standardním způsobem.
Původně tato služba byla nabízena k povinnému ručení Na100Pro. Nyní se působnost rozšíří i na zaviněné pojistné události v případě, že má klient havarijní pojištění a na klienty jiných pojišťoven, které poškodil motorista s povinným ručením od Kooperativy.
Službu 100PROSERVIS si klienti nikde nemusejí sjednávat, automaticky ji získávají všichni klienti, kteří u nás mají sjednané havarijní pojištění, NA100PRO, NA100PROstart, pojištění střetu se zvířetem, živelní pojištění a dokonce i motoristé, kterým škodu způsobil řidič s naším povinným ručením,
vyjmenoval Václav Runštuk z Úseku pojištění motorových vozidel.