Spočítejte si...

Zavřít

Konverzace s pojišťovnou nemusí být vážná věc. Přečtěte si veselé perličky

Protože toto je poslední zprávička před Štědrým dnem, rozhodli jsme se ji pojmout vesele a zprostředkovat vám pár záznamů z konverzace mezi klienty a operátory pojišťoven. Tentokrát vtipné hlášky zaznamenávala Direct Pojišťovna.

  • KLIENT: „To auto mám poškozený a tu prohlídku bych potřeboval udělat hlavně rychle.“
  • OPERÁTOR: „Dobře, tak jestli si můžete poznamenat kontaktní osoby: pan Rychlý…“
  • KLIENT: „Tak to zní slibně.“
  • OPERÁTOR: „…a pan Pospíšil.“
  • KLIENT: „Tak to zní taky zajímavě.“

Klientovi nabourala manželka auto. Klient registruje škodu a domlouvá si návštěvu likvidátora ve svém místě bydliště. 

  • KONZULTANT: „Můžete mi říct jméno řidiče?“
  • KLIENT: „Paní Marie XXX. Můžete mi poslat kromě likvidátora ještě někoho, kdo by ji uškrtil rovnou?“
  • KONZULTANT: „No můžu to sem napsat, ale…“
  • KLIENT: „Mám si ji uškrtit sám.“
  • KONZULTANT: „Možná by to bylo lepší, jistější. Takže paní Marie…“

Klient se omlouvá, protože zatím nedodal podklady ke škodě.

  • KLIENT: „Já jsem to někam asi zahrabal – teď jsem to našel, takže to určitě tenhle týden pošlu. To víte, už jsem starej: je mi 32 let, tak už trochu zapomínám…“
  • OPERÁTOR: „Já myslím, že 32 je ještě pěkný věk…“
  • KLIENT: „No to si nemyslete, třeba manželce je 38 a už jí hrabe.“
  • OPERÁTOR: „Aha.“
  • KLIENT JEŠTĚ NA KONCI HOVORU: „To s tou manželkou bylo jen mezi námi, jasné?“
  • OPERÁTOR: „Jistě.“ 

Jeden češtinářský…

  • OPERÁTOR: „Mohl byste mi prosím hláskovat své jméno?“
  • KLIENT: „Ježíš, takže… F jako fčela – máte to?“ 

Pokus o registraci škody s klientkou

  • OPERÁTOR: „Mohla byste mi tedy prosím popsat, jak k té nehodě došlo?“
  • KLIENTKA: „Jo… Ježíš!! Tramvaj!!“
  • OPERÁTOR: „Nemám Vám radši zavolat později?“
  • KLIENTKA: „Tak radši jo…“

Dcera klientky chtěla hlásit škodu

  • OPERÁTOR: „Poprosil bych Vás o rodné číslo nebo číslo pojistky.“
  • KLIENTKA (DCERA): „90… 60… 90… XXX.“
  • Operátorovi je to divné, ale přesto zkusí vyhledat toto RČ – neúspěšně.
  • OPERÁTOR: „Mně to ale pod tímhle rodným číslem nikoho nevyhledalo, říkala jste opravdu 90 60 90?“
  • KLIENTKA (DCERA): „Ježiš, nééé, 90 60 10 XXX.“

Občas se zasmějí i klienti pojišťoven přímo operátorům

OPERÁTOR: „Takže krytí všech skel máte na živelnou událost, vandalismus, střet (havárii)… V praxi to znamená, že Vám zaplatíme pojistné plnění, když od protijedoucího nákladního vozidla odlétne kamínek nebo srnka…“

Rezervujte svou zimní dovolenou v ČR včas. Chystá se na ni o 10 % více Čechů Musí vám prodejce umožnit vrácení či výměnu nevhodného dárku?