Spočítejte si...

Zavřít

Klienty Servisu 24 České spořitelny zkouší nachytat další phishing

Do e-mailových schránek některých klientů přišel další phishingový e-mail, který z klientů České spořitelny, používajících internetové bankovnictví Servis 24, chce vylákat citlivé údaje. Za informaci děkujeme naší čtenářce Janě.

E-mail je odeslaný z adresy support@servis24.com a je opět psaný gramaticky špatnou češtinou. Jednoduchou a účinnou obranou je na podobné e-maily nereagovat a přímo je mazat.

Podvodníci si záměrně vybírají velké finanční istituce, protože tak statisticky stoupá pravděpodobnost, že se pár klientů nachytá. Pokud ve výsledku dojde ke zneužití klientovy karty a podvodník získá např. pár desítek tisíc korun, vzhledem k zanedbatelným nákladům podvodníka lze pak považovat celý phishingový útok za úspěšný, lze-li v tomto kontextu slovo úspěch vůbec použít.

Phishing na klienty České spořitelny ze 7. dubna 2014
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Phishing na klienty České spořitelny ze 7. dubna 2014

Phishing na klienty České spořitelny ze 7. dubna 2014
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Phishing na klienty České spořitelny ze 7. dubna 2014

Průmyslu se daří, táhla ho nahoru zahraniční poptávka Developer: Mnoho firem ve stavebnictví stále bojuje o holou existenci