Spočítejte si...

Zavřít

Klienti nalezeni v registru SOLUSu se vyhýbají členským společnostem SOLUSu

Jan Stopka ze sdružení SOLUS uvedl, že klienti, kteří mají nesplacený dluh u některé členské společnosti SOLUSu a záznam v registru, se zpravidla pokouší získat úvěr maximálně u jedné další členské společnosti. Jakmile získá zamítnutí žádosti o úvěr, již se u další společnosti žádat o úvěr nesnaží – jdou zřejmě k nečlenským společnostem.

Jiří Jehlička upozornil na negativní jev předluženosti, kdy registry svou činností působí preventivně proti předluženosti. Lidé, kteří mají příliš dluhů a je na ně uvalena exekuce, ztrácejí motivaci k dalšímu splácení úvěrů.

Jan Stopka: "Mobilní operátoři registry využívají" Anketa o nejpropracovanější bankovní internetové stránky: Česká spořitelna vede