Spočítejte si...

Zavřít

Klienti České spořitelny obdrželi podvodné sms

Na mobilní telefony několika klientů České spořitelny přišla textová zpráva, kterou podvodníci žádali o zaslání PIN. Banka také upozornila na email se lživou informací, že pokud klient v bankomatu zadá PIN pozpátku, peníze mu budou vydány a bude přivolána policie, to vše jako opatření v případě ohrožení.

Obě zprávy banka vyvrátila jako zásadně nepravdivé. Nadto banka upozornila, že v žádném případě nerozesílá svým klientům SMS zprávy s požadavkem na zadání PIN či jiného důvěrného údaje.

Zatím se jedná jen o pár klientů, víme o tom a upozorňujeme klienty, aby nesdělovali nikomu takovéto údaje, sdělila mluvčí České spořitelny Klára Gajdušková. Naši klienti vědí, že PIN po nich nepožadujeme kromě výběru z bankomatu. Při přihlašování do internetového bankovnictví požadujeme hesla pouze při přihlášení do aplikace, dodala mluvčí.

Zdroje: ČTK, Česká spořitelna

Zdanění prodeje cenných papírů chystá v rámci reformy Ministerstvo financí Pět ředitelů CzechInvestu odvoláno