Hlavní navigace

Jak může franšíza změnit podmínky proces reklamace?

12. 4. 2013

Sdílet

Možnost reklamovat nekvalitní nebo vadné zboží můžete na kterékoliv prodejně obchodníka. Pokud ale narazíte na franšízu, pravidla se trošku mění, protože se musíte obrátit přímo na ten subjekt, u kterého jste zboží koupili nebo čerpali službu. Nestačí tedy vybrat kteroukoli pobočku se shodným logem. U franšízy obchod, který má na vývěsce stejné jméno a logo jako ten, ve kterém zákazník zboží koupil, nemá totožného provozovatele. S reklamací na domnělé „pobočce“ tudíž neuspějete, uvedl vedoucí právní poradny dTestu Lukáš Zelený

Každý nabyvatel franšízy je totiž samostatným právním subjektem, s vlastní obchodní firmou, identifikačním číslem i vlastním účetnictvím.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).