Hlavní navigace

Internetové bankovnictví využívá už 3/4 Čechů

16. 7. 2012

Sdílet

Podle průzkumu společnosti Ernst & Young, který byl realizován na 28 500 klientech, využívá u nás internetové bankovnictví 3/4 Čechů, což je více než průměr Evropské unie. V EU internetové bankovnictví využívá 55 % klientů, celosvětový průměr je 47 %. 

Dvě třetiny Čechů si také vybírá banku nebo bankovní produkty na doporučení rodiny a přátel. Nebo na základě doporučení v srovnávacích portálech: Češi při rozhodování o bankovních službách dají na radu rodiny a přátel. Stále významnější roli hrají u českých klientů také sociální sítě, diskusní fóra a srovnávací internetové portály, uvedl Pavel Riegger z Ernst & Young.

Průzkum také ukázal, že Češi jsou citliví na zkušenosti v bankovních pobočkách. Špatná zkušenost v pobočce je druhým nejčastěji zmiňovaným impulsem ke změně banky. Nejvíce (69 % klientů) by banku změnilo kvůli vysokým poplatkům, evropský průměr je přitom 53 %. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).