Spočítejte si...

Zavřít

Internetové bankovnictví dvou bank je v novém kabátě

„Nový kabát“ dostalo internetové bankovnictví Poštovní spořitelny. Zásadní inovací prošel zvláště design, ale mezi novinky patří i možnost získání a správy úvěru včetně kreditní karty přes internetové bankovnictví. Původní horizontální menu je nyní svislé na levé straně a celé internetové bankovnictví působí přehledněji. Mezi novinky, které nejsou v internetovém bankovnictví obvyklé, patří i možnost volby vzhledu (v liště „Nastavení“.

Obdobnou změnou zřejmě v dohledné době projde i internetové bankovnoctví ČSOB, které pochází ze stejné dílny. Podle informací serveru Měšec.cz měla ČSOB spustit novou podobu internetového bankovnictví již v září roku 2008, kdy během prázdnin 2008 jej testovala, ale nakonec se spuštění oddálilo až na duben 2009.

Nové internetové bankovnictví s nabídkou základních transakčních služeb představila i Banco Popolare na svých webových stránkách www.epopolare.cz. Jako autentizační prvek banka využívá osobní certifikát a při využívání internetového bankovnictví kromě tuzemských plateb výrazně zlevňuje zahraniční převody.

V létě skončí dvě desítky supermarketů ÚOHS pokutoval Ministerstvo vnitra        
nextron
nextron (neregistrovaný)
27. 4. 2009 8:17 Nový

Že by že by

celé vlákno
Že by ČSOB konečně provedla onu dlouho avízovanou změnu ve svém internetovém bankovnictví? Jenomže on ten avízovaný duben 09 končí ,a nic Vlastně, co jsem se teď podíval, tak ČSOB už strhlo poplatky za vedení účtu na konci dubna ,a změna nikde.

Pro srovnání - ČSOB Vám zatím neumožní přes internet ani převést peníze ze spořicího účtu. Na to si musíte dojít na pobočku. Nevím jak je to u Poštovní spořitelny s onou v článku zmíněnou správou úvěru kreditní karty. U ČSOB toho moc nezmůžete - v internetovém bankovnictví se pouze dočtete, cituji "Jestliže máte zájem o změnu limitu úvěrového, je nutné navštívit Vaši pobočku ČSOB.."

Stranou nechávám onen dodnes nevyřešený neplatný certifikát, který se hlásí, když se přihlašujete k jejich internetovému bankovnictví - ČSOB to radí řešit stažením certifikátu z jejich webu do počítače uživatele. Opravdu důvěryhodný a bezpečný postup v rámci boje proti pishingu..

Takže se opravdu nechám překvapit, co za změny nás čekají. Pokud to bude, po takové době, rovněž (jak píše článek)- " v designu a v tom že původní horizontální menu je nyní svislé na levé straně a celé internetové bankovnictví působí přehledněji. ", tak pěkne děkuji...
symplooke
symplooke (neregistrovaný)
28. 4. 2009 13:09 Nový

Re: Že by že by

celé vlákno
To že nemůžete převádět prostředky ze spořícího účtu není problém internetového bankovnictví, ale toho že u klasického spořícího účtu u ČSOB máte výpovědní lhůtu 7 pracovních dní. Co se týče kreditky, tak o změnu limitu musíte zažádat, přecejen se jedná o úvěrový produkt, takže si asi nebudete jen tak podle přání měnit výši úvěrového limitu. Za to u limitu platebních karet by jste měl u nového IB by měla být změna limitu okamžitá, což je určitě příjemná změna.
petrph

Re: Že by že by

celé vlákno
Právnicky máte pravdu - jenomže technicky by stačilo kdyby internetové bankovnictví v ČSOB umožnilo výpověď ze spořicího účtu zadat, a ty peníze by se po 7 dnech sami převedly. Jenomže ono neumí ani to - je nutné se kvůli tomu dostavit do banky a u paní úřednice sepsat kvůli výpovědi smlouvu pomalu jak na koupi domu.
Podobně u té kreditky - zase by stačilo kdyby šlo přes IB o změnu kreditky zažádat, a pak dostat informaci o tom, zda žádost byla vyřízena. Takže zase přes celé město do banky, vystát si frontu, vyplnit pár formuláříků...
Mildik
27. 4. 2009 10:22 Nový

Nefunkční

celé vlákno
Jenže jim to jejich super internetové bankovnictví dnes nefunguje. Čekáte dlouhé minuty na načtení stránky a ta se stejně nenačte.
Mildik
27. 4. 2009 13:12 Nový

Re: Nefunkční

celé vlákno
Sláva, kolem poledne již internetové bankovnictví Poštovní spořitelny fungovalo použitelně.
spagetka
spagetka (neregistrovaný)
29. 4. 2009 15:41 Nový

RE: Internetové bankovnictví dvou bank je v novém kabátě

Užívám Internetbankong Poštovní spořitelny a nemůžu si pomoci, ale zobrazení pohybu na účtu mi dříve připadalo přehlednější. Nyní to je chaotické, všude linky, okýnka ... Navíc např. můj příkaz na platbu je zvýrazněn červeně a s otazníkem a nikde jsem se nedopátrala proč - příkaz snad byl proveden. Prostě na co mi je platné, že si změním vzhled stránky, když musím pracně sledovat, jak a co se děje. Grafika je mizerná