Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Informační zprávy o zůstatku na účtu ČS od Tamara - Spočítejte si, kolik informačních zpráv tak ČS rozešle...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 11. 2007 15:16

    Tamara (neregistrovaný)
    Spočítejte si, kolik informačních zpráv tak ČS rozešle do měsíce, za rok ... Vynásobením x 1,50 CZK to hodí dobrý balík relativně bezpracného zisku. Pokud je někde služba zdarma, počítejte s tím, že časem bude i tam zaveden poplatek (v tichosti) nebo bude klient tlačen k převodu účtu na jiný typ, kde už služba zdarma nebude, ale ten jiný účet bude mít mnoho dalších "superlativů" a pochopitelně žádná negativa. Tohle "nejdřív zdarma a pak za tučný peníz (včetně zrušení drahé zpoplatněné služby)" jsem už u spořitelny dávno prokoukl a proto jsem jinde.

    Nevím, co se všichni divíte. ČS potřebuje hrabat a hrabat, aby se v médiích mohla neustále prezentovat 2ciferným ziskem. Dobré možná pro akcionáře, špatné ale pro klienty!

    Vzhledem k tomu, že např. nový osobní účet ČS je dražší než byly staré balíčky, a sama spořitelna se chlubí tím, že nově si ho pořídilo přes 50000 lidí, tak je snad jasné, že to budou klienti :-" - to svědčí o "úrovni" klientů ČS. Jsou spokojeni, nemají rozhled o konkurenci, nedovedou nebo nechtějí si představit, že někde to může být i lepší. A nedovedou si ani spočítat, že nová služba v témže ústavu je pro klienta většinou i méně výhodná než ta stávající.

    Většinou tady nepíší akcionáři, ale klienti. Divím se, co je tam drží. ... Největší fór je, že si právě klienti ČS myslí, že ostatní banky jsou stejně špatné... Klienti ČS mají (nebo musí mít díky dobře vyškolenému personálu) pocit, že byli obslouženi kvalitně, rychle, fundovaně ... přičemž se nesetkali s něčím lepším.
  • 12. 12. 2007 20:57

    anonymní
    česká spořitelna to začíná přehánět, její poplatky mne začínají znepokojovat a na zpolatnění sms informaci budu reagovat tak, že přestoupím k solidnějšímu ústavu.
    Jirka
  • 13. 12. 2007 11:05

    anonymní
    No vidíte, a já mám u ŽB, po té, co se spojila s Unicreténama, 10 SMS v balíčku zdarma (ale nevyužívám to). Kromě toho ještě zlevnily karty: Dříve byla debetní Visa Classic mimo balíček za 900 CZK, a v balíčku jedna zdarma a druhá za polovic, nyní jsou obě po 750 = tzn. obě za 1500 mimo balíček, nyní jsou zahrnuty obě karty v ceně balíčku. Vedení balíčku Komplet 12 x 169 = 2028. Po odečtení teoretické ceny za 2 karty mimo balíček (- 1500) zbývá 528, tj. 44 korun na měsíc za vedení účtu se vším všudy. A v tom poplatku "se vším všudy" jsou obsaženy 4 druhy elektronického bankovnictví, 1 vklad zdarma na pobočce, další zdarma přes bankomat, příchozí platby v jakémkoliv finančním objemu zdarma (tzn. není žádný limit minimálně např. 15000), 1 převodní příkaz na papíru zdarma, další neomezený počet převodních příkazů "nepapírově" zdarma, trvaláky zdarma (založení, změna, zrušení), neomezený počet výběrů z vlastních bankomatů a za 9 z cizích, sleva z poplatku hypotečního úvěru. Tu slevu z hypotéky užiji možná 1x za život, ostatní věci jsou ale dobré.
    Jedná se o účet pro fyzické osoby, nepodnikatele.

    Postup spořitelny se odehrává stále podle stále stejného scénáře: zavede službu, dá ji zadarmo nebo lacino. Až službu vnutí mnoha klientům, tak službu zpoplatní nebo zdraží. A své má jisté. Kdo tohle za ta léta ještě neprokoukl?

    Mne došla trpělivost, když mi to samé udělali kdysi s kontokorentem. Udělejte si jej, nic to nestojí, když ho nebudete využívat, nic se neděje, ale máte to pro strýčka příhodu. Navíc se tehdy za schválení něco platilo a samozřejmě byla akce, kdy se neplatilo. Tak jsem kývnul. Po nějaké době, za kterou jsem KTK opravdu nevyužil, se bez předchozího konkrétního varování (vyjma zprávičky na výpise: mění se poplatky, navštivte svou pobočku k získání bližších informací - takovéto nekonkrétní zprávičky o zvyšování poplatků se tam ale objevovaly příliš často) objevily na výpise poplatky za vedení KTK. Nechápal jsem, jaké měla ČS náklady na vedení. Chápal bych, kdybych KTK čerpal. Ale takto? Ale tahání peněz z klientů v tomto případě je obdobdé jako když si vezmu půjčku za nekřesťanský úrok a k tomu mne ještě zatíží poplatkem za vedení půjčky měsíčně nebo poplatkem za hotovostní splátku na pokladně. Kdysi jim stačilo 50, pak 100, pak 200, pak 300 za rok, pak 500 (skoky většinou o 100 % !), nyní to mají měsíčně a vycházelo to na rok ještě víc. Ale aspoň je to spravedlivější vůči těm, co jim půjčka končí v lednu, že nemusí platit celý rok.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).