Spočítejte si...

Zavřít

Informační zprávy o zůstatku na účtu ČS

Všichni klienti České spořitelny mají nyní možnost sjednat si doručování informačních zpráv o zůstatku na jejich běžném účtu. Doposud to bylo možné pouze prostřednictvím SMS a pouze pro uživatele přímého bankovnictví. Od 1. února 2008 bude tato služba dostupná již pro všechny, navíc mohou informaci o stavu účtu dostávat i formou mailu.

Jak je tato služba zpoplatněná? Poplatek za jednu informační SMS bude od února činit 1,50 Kč. Pokud si však klient ČS a majitel Osobního účtu sjedná službu jako součást účtu, nebude za ni platit nic. Nechá-li si klient posílat informaci o zůstatku mailem, také nic nezaplatí.

Kreditní karta Charita – novinka UniCredit Bank AAA Auto zvýšila tržby o 40 procent na deset miliard        
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 11. 2007 20:21 Nový

Placená sms?

celé vlákno
Takže já jako majitel účtu (balíček Výhodný program) mám nyní nastaveno, že mi banka pošle sms zprávu při každé změně zůstatku. Tu zprávu neplatím! A "milá" banka mi chce teď oznámit, že od února za tuto zprávu zaplatím? No výborně, zlepšení služeb jak fík. Takže pokud za poslání zprávy o změně zůstatku budu platit, tak to je poslední kapka, abych přešel jinam, protože už mám těch poplatků a především lží ze strany banky plné zuby!
Had11
Had11 (neregistrovaný)
28. 11. 2007 21:29 Nový

Re: Placená sms?

celé vlákno
Naprosto souhlasím , já už začal v červnu a zvolil jsem kombinaci Volksbank CZ a ING konta. Výhodný program jsem chtěl ještě chvíli podržet , asi to vzdám už ke konci roku nebo v lednu 2008
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 11. 2007 21:02 Nový

Vyhodny program

stejny problemy vyhodny program se tedy rusi ????
Had11
Had11 (neregistrovaný)
28. 11. 2007 21:23 Nový

Další zkvalitnění služebb u ČS a.s.

Dobrý večer ,

tak bohužel za tímto zkvalitněním vidím i další skryté zvýšení poplatů - dosud minimálně u Komplexního a Výhodného programu byly SMS v ceně programu - nikoliv ZDARMA ! Takže jde o začínající tlak na stávající klienty k přechodu na nový a výrazně dražší " Osobní účet " ! V tiskové zprávě se ČS a.s. o tom tak nějak zapoměla zmínit ! Že bych jim křivdil , co myslíte ? Já se domnívám , že jen zkoušejí trpělivost svých klientů a hřeší na jejich pohodlnost a také bankovní či finanční negramotnost - tím jen parafrázuji nedávno vyřčená slova ředitelky jednoho odboru ČS a.s.
Tamara
Tamara (neregistrovaný)
29. 11. 2007 15:16 Nový

Nevím, co se všichni divíte. ČS potřebuje hrabat a hrabat ... Aneb být oškubán a ještě za to poděkovat a cítit se být skvěle obsloužen...

celé vlákno
Spočítejte si, kolik informačních zpráv tak ČS rozešle do měsíce, za rok ... Vynásobením x 1,50 CZK to hodí dobrý balík relativně bezpracného zisku. Pokud je někde služba zdarma, počítejte s tím, že časem bude i tam zaveden poplatek (v tichosti) nebo bude klient tlačen k převodu účtu na jiný typ, kde už služba zdarma nebude, ale ten jiný účet bude mít mnoho dalších "superlativů" a pochopitelně žádná negativa. Tohle "nejdřív zdarma a pak za tučný peníz (včetně zrušení drahé zpoplatněné služby)" jsem už u spořitelny dávno prokoukl a proto jsem jinde.

Nevím, co se všichni divíte. ČS potřebuje hrabat a hrabat, aby se v médiích mohla neustále prezentovat 2ciferným ziskem. Dobré možná pro akcionáře, špatné ale pro klienty!

Vzhledem k tomu, že např. nový osobní účet ČS je dražší než byly staré balíčky, a sama spořitelna se chlubí tím, že nově si ho pořídilo přes 50000 lidí, tak je snad jasné, že to budou klienti :-" - to svědčí o "úrovni" klientů ČS. Jsou spokojeni, nemají rozhled o konkurenci, nedovedou nebo nechtějí si představit, že někde to může být i lepší. A nedovedou si ani spočítat, že nová služba v témže ústavu je pro klienta většinou i méně výhodná než ta stávající.

Většinou tady nepíší akcionáři, ale klienti. Divím se, co je tam drží. ... Největší fór je, že si právě klienti ČS myslí, že ostatní banky jsou stejně špatné... Klienti ČS mají (nebo musí mít díky dobře vyškolenému personálu) pocit, že byli obslouženi kvalitně, rychle, fundovaně ... přičemž se nesetkali s něčím lepším.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2007 20:57 Nový

Re: Nevím, co se všichni divíte. ČS potřebuje hrabat a hrabat ... Aneb být oškubán a ještě za to poděkovat a cítit se být skvěle obsloužen...

celé vlákno
česká spořitelna to začíná přehánět, její poplatky mne začínají znepokojovat a na zpolatnění sms informaci budu reagovat tak, že přestoupím k solidnějšímu ústavu.
Jirka
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2007 11:05 Nový

Re: Nevím, co se všichni divíte. ČS potřebuje hrabat a hrabat ... Aneb být oškubán a ještě za to poděkovat a cítit se být skvěle obsloužen...

celé vlákno
No vidíte, a já mám u ŽB, po té, co se spojila s Unicreténama, 10 SMS v balíčku zdarma (ale nevyužívám to). Kromě toho ještě zlevnily karty: Dříve byla debetní Visa Classic mimo balíček za 900 CZK, a v balíčku jedna zdarma a druhá za polovic, nyní jsou obě po 750 = tzn. obě za 1500 mimo balíček, nyní jsou zahrnuty obě karty v ceně balíčku. Vedení balíčku Komplet 12 x 169 = 2028. Po odečtení teoretické ceny za 2 karty mimo balíček (- 1500) zbývá 528, tj. 44 korun na měsíc za vedení účtu se vším všudy. A v tom poplatku "se vším všudy" jsou obsaženy 4 druhy elektronického bankovnictví, 1 vklad zdarma na pobočce, další zdarma přes bankomat, příchozí platby v jakémkoliv finančním objemu zdarma (tzn. není žádný limit minimálně např. 15000), 1 převodní příkaz na papíru zdarma, další neomezený počet převodních příkazů "nepapírově" zdarma, trvaláky zdarma (založení, změna, zrušení), neomezený počet výběrů z vlastních bankomatů a za 9 z cizích, sleva z poplatku hypotečního úvěru. Tu slevu z hypotéky užiji možná 1x za život, ostatní věci jsou ale dobré.
Jedná se o účet pro fyzické osoby, nepodnikatele.

Postup spořitelny se odehrává stále podle stále stejného scénáře: zavede službu, dá ji zadarmo nebo lacino. Až službu vnutí mnoha klientům, tak službu zpoplatní nebo zdraží. A své má jisté. Kdo tohle za ta léta ještě neprokoukl?

Mne došla trpělivost, když mi to samé udělali kdysi s kontokorentem. Udělejte si jej, nic to nestojí, když ho nebudete využívat, nic se neděje, ale máte to pro strýčka příhodu. Navíc se tehdy za schválení něco platilo a samozřejmě byla akce, kdy se neplatilo. Tak jsem kývnul. Po nějaké době, za kterou jsem KTK opravdu nevyužil, se bez předchozího konkrétního varování (vyjma zprávičky na výpise: mění se poplatky, navštivte svou pobočku k získání bližších informací - takovéto nekonkrétní zprávičky o zvyšování poplatků se tam ale objevovaly příliš často) objevily na výpise poplatky za vedení KTK. Nechápal jsem, jaké měla ČS náklady na vedení. Chápal bych, kdybych KTK čerpal. Ale takto? Ale tahání peněz z klientů v tomto případě je obdobdé jako když si vezmu půjčku za nekřesťanský úrok a k tomu mne ještě zatíží poplatkem za vedení půjčky měsíčně nebo poplatkem za hotovostní splátku na pokladně. Kdysi jim stačilo 50, pak 100, pak 200, pak 300 za rok, pak 500 (skoky většinou o 100 % !), nyní to mají měsíčně a vycházelo to na rok ještě víc. Ale aspoň je to spravedlivější vůči těm, co jim půjčka končí v lednu, že nemusí platit celý rok.