Spočítejte si...

Zavřít

Informační kampaň pomohla, zájem o II. pilíř roste

Penzijní společnosti, které se účastní druhého pilíře, údajně zaznamenaly díky vládní kampaní nárůst počtu zájemců o druhý pilíř. Od doby, co vláda spustila svoji informační kampaň, jsme opravdu zaznamenali větší zájem lidí. Častěji se ptají na pobočkách a poradců a zdá se, že se zvýšený zájem lidí pomalu, ale jistě začíná projevovat i ve zvýšených prodejích II. pilíře, uvedl prezident asociace penzijních fondů Karel Svoboda pro Český rozhlas.

V současné době je ve druhém pilíří 32 000 účastníků. Původní odhady penzijních společností přitom počítaly s tím, že se druhého pilíře zúčastní půl milionů lidí. I přes současný nárůst klientů lze považovat počet klientů ve druhém pilíři za značný neúspěch. Opozice vedená ČSSD také straší zrušením druhého pilíře. Čtěte více: Stínový ministr financí ČSSD: „2. pilíř penzijní reformy zrušíme“

Poplatky za mobilní volání se sníží. Budeme volat levněji? Na co nezapomenout, chcete-li vstoupit do druhého pilíře?        
lojza
lojza (neregistrovaný) 81.90.252.---
21. 5. 2013 17:39 Nový

informační kampaň?

Jaká informační kampaň? Já si všiml akorát standardní reklamní masáže (manipulace, zamlčování negativ,...)

Láďa
Láďa (neregistrovaný) ---.sta.ji.cz
21. 5. 2013 18:19 Nový

Re: Informační kampaň pomohla, zájem o II. pilíř roste

To hlásili před měsícem taky a pak místo 8000 lidí vstoupilo 9000. Svoboda už neví, jak lidi nalákat...