Spočítejte si...

Zavřít

Hlavním faktorem při výběru potravin je cena

Podle Güntera Fergena, člena vedení skupiny Schwarz, provozující hypermarkety Kaufland a diskonty Lidl, Češi vybírají potraviny především podle ceny.

Nejvíce se tedy kupují privátní značky – zboží vyráběné speciálně pro jednotlivé řetězce.

Česká republika patří ve střední a východní Evropě mezi země s nejvyšším podílem privátních značek, ve srovnání se západní Evropou ovšem stále zaostává. Například ve Švýcarsku je podíl privátních značek více než čtyřicet procent, řekl Tobias Schediwy z vídeňského GFK.

Zdroj: iHNed.cz

Mobil s televizí by měl stát do 8 000 Kč Množství peněz v oběhu kleslo o 8 miliard        
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 2. 2007 12:00 Nový

rakovině ZDAR

Je to smutné, že lidi musí při nákupu potravin tak hledět na ceny. A nízké ceny jsou vyhnány hlavně tím, že se do výrobku nedává surovina, která by tam měla být, a že se tam místo ní dávají různé náhražky - "éčka". Že vychcípáme na rakovinu, je jasné.

Různé "Vysočiny", "Vysočinky", "Poličany" z hypermarketů za slevu - 30 % tomu jen nahrávají. Vyhlášku, že u těchto původních, socialistických názvů, musí být dodržena původní receptura, musí dodržovat jenom tuzemští výrobci, a pánů imperialistů, kterým patří většina tuzemské obchodní sítě, to dodržovat nemusí. Nyní jsou i tlaky, aby vyhláška byla zrušena úplně, aby ji nemuseli dodržovat ani tuzemští výrobci.

Soused coby důchodce měl hlouběji do žlabu, a tak když v supermarketu měli Slovenský točený za 25/kg, rád se jím nacpal. Pak ho začal bolet žaludek. V nemocnici s.r.o. mu na nic nepřišli, tak ho přešoupli do státní nemocnice, kde mu diagnostikovali rakovinu. Z nemocnice se už nevrátil.