Spočítejte si...

Zavřít

Heineken zmenšil obaly, cena ale zůstala stejná

Jednou z praktik potravinářských výrobců je zmenšování obalů. Obal zmenší s tím, že se poté zboží prodává za stejnou cenu. Mohli jsme se s tím setkat například u oblíbených čokoládových tyčinek Mars. Nyní k této strategii také přistoupil výrobce piva společnost Heineken. Ke zmenšení došlo u značek piva Zlatopramen, Krušovice, Březňák a Starobrno.

Například v případě plastu došlo ke zmenšení láhve z 1,5 na 1,44 litrů. Plechovky mají dokonce 400 mililitrů místo 0,5 litrů. Ceny se u plechovek snížily, u PET láhví se však nezměnily. Například dvanáctka Krušovice v nové láhvi vyjde na 44,90 Kč, jedná se tak o zvýšení ceny na litr o 4 %. Pro export se však nadále bude pivo stáčet v 1,5litrových láhvích.

Sberbank zvýhodní FÉR konta aktivním klientům O sjednaných finančních produktech raději mlčíme        
Josef
Josef (neregistrovaný) ---.p9.casablanca.cz
7. 7. 2015 18:00 Nový

ne obaly, ale velikost či objem balení

Pokud by zmenšil obaly, bylo by to jistě žádoucí. Škoda, že Heineken nevyrábí např. dětské cereálie, kde je obal o 50% vyšší než balení (obsah) výrobku.

AAA
AAA (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 7. 2015 20:46 Nový

Tak zrovna tyhle piva

jsou temer neustale nekde v akci v cene nizsi zhruba o tretinu. Staci se jen podivat kde zrovna. Takze zdrazeni jak pro koho...