Hlavní navigace

Firmy nesouhlasí se zdražením TV reklamy

1. 11. 2006

Sdílet

Zadavatelé reklamy se bouří proti tomu, že Česká televize musí od roku 2007 snížit objem vysílacího času reklam na polovinu. Od roku 2008 by veřejnoprávní televize měla reklamu vypustit úplně.

Problémem je podle firem to, že svou reklamu budou moci umístit prakticky pouze na televizi Prima a Nova, což je velice úzká nabídka.

Včera se zástupci firem sešli se šéfem sněmovny, Miloslavem Vlčkem, aby s ním jednali o vzniklé situaci. Firmy by chtěly, aby ČT zvýšila objem vysílaných reklam alespoň do doby, kdy se na českém trhu plně rozjedou další digitální televize.

Miloslav Vlček se zaslíbil, že možnou nápravu, tzn. odsunutí platnosti zákona, projedná.

Zdroj: ČTK

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor působí jako redaktor ekonomické redakce České televize.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).