Při pravidelném sledování chování svých klientů eBanka zjistila, že se nepotvrdilo, že by zrušení poplatku za zrušení účtu způsobilo odliv klientů, protože počet odchozích klientů eBance meziročně poklesl.
Počet odchozích klientů eBanky byl v 1. pololetí 2006 o 18 % nižší než v 1. pololetí 2005. Nepotvrdilo se tak, že by poplatek za zrušení účtu, který eBanka zrušila k 15. září 2005, byl v minulosti pro klienty nějakou závažnou překážkou při zvažování odchodu z banky.
Klienti eBanky využili spíše jiné příležitosti a své chování změnili po sjednocení ceny za výběry ze všech bankomatů na území ČR na 6,90 Kč. Při celkovém meziročním nárůstu počtu výběrů o 18 % v 1. čtvrtletí 2006 oproti stejnému období předchozího roku mírně poklesl podíl počtu tuzemských výběrů z bankomatů eBanky (24 % oproti 37 %) a klienti eBanky začali ve větší míře než dříve využívat bankomaty jiných bank (nárůst z 63 % na 76 %).
Zdroj: TZ