Hlavní navigace

Dejte pozor na to, se kterým slevovým serverem chcete ušetřit

11. 3. 2013

Sdílet

Spotřebitelé nečtou obchodní podmínky. Není to žádná novinka a řada subjektů na to sází. Mezi nimi i někteří provozovatelé slevových serverů. Podíváte-li se některým takovým portálům na zoubek zjistíte, že se za jedním například skrývá cestovní agentura, jiný má obchodní podmínky jenom v angličtině a další v nich má podmínku rozhodčí doložky i přes to, že je nutné pro ni sjednávat samostatné ujednání.

Co když narazíte na problém? Vezmete si něco provozovateli slevového serveru nebo musíte jednat přímo s poskytovatelem služby? Podle našich zjištění je smlouva uzavírána přímo s poskytovatelem služby. Provozovatel slevového portálu nabídku pouze prezentuje, uvedl Lukáš Zelený s tím, že drtivá většina slevových portálů neodpovídá ani za obsah ani za správnost inzerovaných informací.

Některé portály naopak využívají služby automatického pojištění slevových voucherů, což znamená například garanci vrácení peněz v případě, že vám nebude zboží či služba poskytnuta. 

Časopis dTest prozkoumal obchodní podmínky asi čtvrtiny slevových serverů, které v Česku fungují. Tabulku s výsledky si můžete nechat bezplatně nechat zaslat na e-mail z webu časopisu dTest.  Přečtěte si také: Kolektivní nakupování: Užitečné slevy nebo bezhlavé vyprazdňování peněženky?

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).