Spočítejte si...

Zavřít

Co si myslí studenti o komunikaci bank?

Studenti chtějí, aby komunikace s bankami byla pohodlnější a efektivnější. Vyplynulo to ze soutěže, kterou pro studenty zorganizovala Poštovní spořitelna a server bankovnipoplat­ky.com. Letošní soutěžní kolo se zaměřilo zejména na to, jak banky komunikují. Studenti se domnívají, že by komunikace s bankou měla být pohodlnější a rychlejší.

Téměř všichni autoři volají po širším využití moderních technologií, většina z nich navrhuje komunikaci přes e-mail. Spousta věcí by se dala vyřešit přes telefon, internet či mail klienta – o kolik by ubylo zoufale čekajících lidí u přepážek! Mottem by mohlo být: Nechodím do banky, má banka chodí ke mně!, píše ve své eseji Marie Stránská.

Pražská burza zahájila růstem o 4,3 procenta Lesy ČR chtějí prodat na burze 200 000 kubíků dřeva