Spočítejte si...

Zavřít

Citibank od zítra nabízí kreditní karty zdarma

Poplatky za kreditní karty Classic od Citibank nemusel klient Citibank doposud platit pouze v případě, že s ní utratí minimálně 36 000 Kč ročně. Od zítřejšího dne je karta nabízena zdarma pro všechny nové i stávající klienty.

Luxusnější verze Citibank kreditní karty Gold stojí klienta ročně 2 500 Kč. Citibank nabízí bezúročné období až 55 dní. Úroková sazba se pohybuje od 9,9 % – 26,4 % (U GOLDu max. 22 %) podle počtu dalších produktů spojených s kreditní kartou.

Zdroj: TZ

Většina rodičů učí své děti jak zacházet s penězi CZECH OPEN SOURCE 2007: hlasujte pro ty nejlepší        
Šámot Kínebub
Šámot Kínebub (neregistrovaný)
15. 3. 2007 16:13 Nový

Citibank ~ nejdražší a s problémy

Citibank ~ nejdražší a s problémy

1) Je prý nejdražší (psali v minulém týdnu)!
2) 13. 9. mi tam proběhlo z ničeho nic 1.050,00 CZK … POPLATEK ZA VÝBĚR HOTOVOSTI a následně STORNO POPLATKU ZA VYBER HOTOVOSTI.
3) A právě jsem zjistil, že mi z ničeho nic účtují 22,46 CZK. Již to s nima řeším a něchám si to zaplatit.
ZDROJ:
mesec.cz/diskuse/14
[k mesec.cz/texty/anketa-o-nejpropracovanejsi-bankovni-internetove-stranky]
VĚC: VAROVÁNÍ PŘED CITIBANK, KTERÁ SE SNAŽÍ PŘENÉST NÁKLADY NA VYŠŠÍ ZABEZPEČENÍ NA KILENTY, ANEB JETE VĚTŠÍ VYDĚRAČI, NEŽ JSME VĚDĚLI!

Z webového formuláře na
https://www.citibank.com/czech/consumer-banking/czech/contactn/cm.cgi
jsem jim k
OD 1.LEDNA 2007 NEBUDE MOŽNÉ VYUŽÍVAT SLUŽBU CITIBANK ONLINE BEZ BEZPEČNOSTNÍHO KLÍČE Při podání žádosti o Bezpečnostní klíč do 30. listopadu 2006 platí pro stávající klienty zvýhodněná cena 250,- Kč (standardní poplatek za vydání Bezpečnostního klíče je 450,- Kč).
právě napsal

NO TO SI SNAD DĚLÁTE LEGRACI?! JAK SI VŮBEC MŮŽETE DOVOLIT PŘENÁŠET NÁKLADY NA ZVÝŠENÍ ZABEZPEČENÍ NA KILENTY!? OKAMŽITĚ TO ZRUŠTE, NEBO VÁM TO VYPOVÍME! STEJNĚ VÁS NEPOTŘEBUJEME!
DOPORUČUJI VÁM TO SAMÉ A VAROVAT ZNÁMÉ!
FYI: BCC: Sdružení ochrany spotřebitele, Čezká obchodní inspekce, Čezká stádní bubanka, Fond pojištění vkladů, relevantní média, známí atd. Pošlete to prosím dál!

+

Jak pan Herold odmítl za kalkulátor zaplatit

Náš čtenář, pan Herold, je klientem Citibank a skutečnost, že tato banka zavedením Bezpečnostního klíče "přenesla" náklady na vyšší zabezpečení internetbankingu na svoje klienty, ho vůbec nenechala chladným. Rozhodl se proto jednat. Nejdříve banku kontaktoval pomocí formuláře na webových stránkách banky. Odpověď však nedostal, a proto se vypravil na pobočku s tím, že svoji smlouvu s bankou vypoví, pokud mu poplatek neodpustí. Paní na pobočce pana Herolda však překvapila, obratem s ním sepsala žádost o prominutí poplatku za Bezpečnostní klíč a údajně prohlásila, že je to formalita a že se mu ozvou, zda žádost banka schválí.

Další tři týdny se nic nedělo, na dva e-maily banka opět nezareagovala (jak rychle reagují banky na e-maily se dočtete v článku Emailová komunikace s bankou: jste v pořadí, nebo odpověď do 20 minut?), tak se pan Herold na pobočku znovu vypravil osobně. A světe div se, Citibank mu poplatek odpustila a Bezpečnostní klíč mu vydá zdarma.
http://www.penize.cz/info/zpravy/zprava.asp?IDP=1&NewsID=4816