Spočítejte si...

Zavřít

Citibank láká na kreditní kartu s bonusem, kartu si ale nesjednáte kvůli chybě

Citibank láká na svých stránkách www.citibank.cz zájemce na poslední možnost online založení Citi life kreditní karty s bonusem, „Akce trvá do 15.2.2015“.

Problém je však v tom, že po zadání úplných kontaktních údajů (jméno, mobil, e-mail) zájemce obdrží pouze chybové hlášení s doporučením obrátit se na klientský servis, ten však funguje pouze v pracovní dny, kdy již akce nebude platná. Banka také podobnou chybu řešila před 3 dny, kdy nefungovala vyhlášená internetová tipovací soutěž.

Tato aktualita byla zaslána čtenářem serveru Měšec.cz pomocí formuláře Přidat aktualitu. Děkujeme!

České ekonomice se moc nedaří, šlapeme na brzdu Rodiče malých dětí by v Praze mohli jezdit v MHD bez jízdenky        
marťas
marťas (neregistrovaný) ---.92.broadband5.iol.cz
15. 2. 2015 16:59 Nový

Jsou to potvory

celé vlákno

Zažádal jsem o kartu, slibovaný email, který měl přijít do několika minut mi samozřejmě nepřišel. Po několika dnech mi přišel dopis, že moji žádost zamítají a důvody zamítnutí si samozřejmě nechají pro sebe. :-((( Opravdu nevím komu tu kreditku vydají. Příjem mám pěkný, jen nebydlím ve vlastním a to snad není důvod aby pár desítek tisíc bylo krytých bytem, domem, ne??? Jinak samozřejmě jsem chtěl využít jejich akce 2tis jak u Life, tak u Mallky + 2 procenta z plateb mi taky každý nedá. No bohužel.
Asi se v současnosti zaměřují na potenciálně rizikové klienti s minimálním příjmem a vlastním domem, aby se mohli pořádně napakovat, jinak si to nedovedu vysvětlit :-)

marťas
marťas (neregistrovaný) ---.92.broadband5.iol.cz
15. 2. 2015 17:02 Nový

Re: Jsou to potvory

celé vlákno

*potenciálně rizikové klienty :-)

Blanka_B aura:51

Kritika CITI-vypovídá smlouvy

celé vlákno

To my jsme se setkali s ještě horším jednáním této banky. Kreditní karty nám sice vydali, ale následně nám je v lednu bez udání důvodu vypověděli. Přitom jsme nikdy nebyli pozadu s žádnou splátkou a na kartách jsme utráceli dost velké peníze. Možná ale právě toto bylo důvodem vypovězení karet, prostě jsme byli zákazníci, na kterých banka nevydělávala tolik, kolik si představovala.

marťas
marťas (neregistrovaný) ---.92.broadband5.iol.cz
15. 2. 2015 20:41 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
13. 3. 2015 10:22 redakčně smazáno, důvod: Porušení pravidel diskuzí.
Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz
16. 2. 2015 6:35 Nový

Nevím..

celé vlákno

Mám CitiLife už pár let. Prošel jsem s ní obdobími velmi výdělečnými s tím rewardem i za SIPO platby a dnes už jí jenom tak udržuji. Nikdy se mi nestalo, že by mě chtěli nějak omezovat. Vždycky naopak. Po určité době telefonáty s nabídkou zvýšení limitů a téměř pravidelně telefonáty na převod peněz na účet. Ten je za velmi vysoký úrok, to samozřejmě odmítám a vždycky jsem jim sdělil důvod, tedy příliš vysoká cena takových peněz. Podle mě je Citibank v rámci možností docela seriózní banka a v globálu jsem s ní spokojený. Ovšem je pravda, že se přepravují uvnitř banky určité významné organizační změny, možná i to souvisí se změnou postoje ke klientům.

Honzas
Honzas (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
16. 2. 2015 6:48 Nový

Re: Nevím..

celé vlákno

Musím souhlasit. Mám kartu už léta a že bych narazil na nějakou vyloženou špatnost ze strany Citibank nemůžu říct. Jediné co mě trochu otravovalo, byly ty telefonické nabídky. To ale pořešila aplikace blacklist na telefonu :-)

Miki H.
Miki H. (neregistrovaný) 199.67.203.---
16. 2. 2015 9:07 Nový

Nejaka reklama?

To je zase nejaka gerilova reklama? Je to cca dva tydny dozadu, kdy jsem o kreditku pozadala pres internet. Kreditku mam pred sebou. Pravda, bonus jeste nemam, teprve jsem ji vcera aktivovala, ale verim ze s vyplacenim potiz nebude. Zatim jsem zadny nezaznamenala.