Je to stejné, ať se jedná o ČEZ, banky či mobilní operátory nebo poskytovatele internetu v ČR. Prostě cena složená pokud možno z co nejvíce položek, ve výsledku tedy hlavně neprůhledná a pro zákazníka vždy nevýhodná s ohledem na kvalitu a rozsah služeb! A zdůvodnění se vždy najde, byť je ve většině případů stupidní a směšné. Výsledek "péče" tohoto státu o co nejvyšší ceny, tedy příjem do rozpočtu, aby bylo na nesmysly, rozkrádání a "teplá místa" rétorikům a nosičům papíru, co se do penze chtějí jen prokecat. Tito "pracanti" pak vychází z faktu, že běžný občan je natolik znechucený, že si vše nechá donekonečna líbit, nebude myslet a bude poslušně platit a akceptovat veškeré podobné inovace, jejichž cílem je si co nejvíce bez námahy naplnit kasu fixními platbami. Uvidíme, zda to ČEZ nevylepší třeba ještě sankčním poplatkem za bezdůvodné zrušení této inovace ze strany zákazníka, provázaností tohoto "balíčku" se závazkem na 5 let, či jiným nesmyslem, tak obvyklým ve zdejších krajích.