Spočítejte si...

Zavřít

ČEZ: Komunikujte s námi přes internet, dostanete levnější elektřinu

Za internetovou obsluhu účtu nabízí nově energetická společnost ČEZ slevu zhruba 400 korun ročně. Na tiskové konferenci tuto novinku dnes představili zástupci společnosti. Bude se jmenovat eTarif a má se vyplatit především těm, kteří elektřinou pouze svítí a mají běžné domácí spotřebiče (základní sazby D01 a D02).

eTarif funguje podobně jako elektronické bankovnictví. Jak fakturace tak platba záloh probíhá bezhotovostně. Samotné využívání eTarifu stojí 12 korun měsíčně.

Cenové srovnání dodavatelů elektřiny z února 2011

Spočtěte si čistý příjem po reformě daní Úrazové pojištění dětí nepodceňujeme        
Tomas
Tomas (neregistrovaný) ---.honeywell.com
19. 4. 2011 14:18 Nový

Úspora

celé vlákno

Znamená to tedy, že když si zřídím eTarif, tak ušetřím zhruba 400 ročně bez nebo včetně 12*12 za roční využívání eTarifu?

Méďa Béďa
Méďa Béďa (neregistrovaný) ---.uniqa.cz
20. 4. 2011 8:11 Nový

Re: Úspora

celé vlákno

Znamená to, že budeš muset platit inkasem a pak ti naúčtujou každou píčovinu, kvůli které budeš volat na zákaznickou linku, protože na požadavky zadané přes jejich slavnou Virtuální obchodní kancelář běžně kašlou a musíš je stejně eskalovat přes telefon.

miki
miki (neregistrovaný) 195.47.13.---
20. 4. 2011 9:45 Nový

Re: Úspora

celé vlákno

A ještě tu o červené karkulce. Už tomu bude nějakej pátek, co jsem přešel na tarif Basic a pár dotazů jsem přes VOK zadal. Odpověď bez problémů do druhého dne. Několik let platím zálohy přes SIPO (dříve EON, teď 2 roky ČEZ a taky naprosto bez problémů). Tak nestrašte lidi. A jestli se nepletu, tak reklamace na infolince jsou i u těchto tarifů zdarma. Zpoplatněny jsou až dotazy, jiné žádosti apod.

Méďa Béďa
Méďa Béďa (neregistrovaný) ---.uniqa.cz
20. 4. 2011 11:49 Nový

Re: Úspora

celé vlákno

Á, vidím, že pán je jasnovidec, takže má potřebu vyjadřovat se k tomu, zda mám či nemám ve VOK nevyřešené požadavky a zda jsem je musel nebo nemusel urgovat přes telefonní linku, že? A patrně ti uniklo, že ona linka je placená, takže i kdyby byla reklamace zdarma, zacáluješ její použití O2.

miki
miki (neregistrovaný) 195.47.13.---
20. 4. 2011 12:31 Nový

Re: Úspora

celé vlákno

Ona linka je možná placená, ale není placená pro vlastníky eTarifu nebo Basicu jinak než pro ostatní, pokud něco reklamují.

Netykavka
Netykavka (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
19. 4. 2011 17:31 Nový

Re: Finta ČEZu

celé vlákno

Je to sice "hoax", navíc staršího data, ale takhle nějak to u našich monopolů chodí...

Jen pro úplnost, kdyby někdo přehlédl datum u prvního příspěvku:
http://www.hoax.cz/retezove-emaily/cez-je-filuta---tarif-comfort/

Dave
Dave (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 4. 2011 15:40 Nový

Oblbování, či inovace?

celé vlákno

Je to stejné, ať se jedná o ČEZ, banky či mobilní operátory nebo poskytovatele internetu v ČR. Prostě cena složená pokud možno z co nejvíce položek, ve výsledku tedy hlavně neprůhledná a pro zákazníka vždy nevýhodná s ohledem na kvalitu a rozsah služeb! A zdůvodnění se vždy najde, byť je ve většině případů stupidní a směšné. Výsledek "péče" tohoto státu o co nejvyšší ceny, tedy příjem do rozpočtu, aby bylo na nesmysly, rozkrádání a "teplá místa" rétorikům a nosičům papíru, co se do penze chtějí jen prokecat. Tito "pracanti" pak vychází z faktu, že běžný občan je natolik znechucený, že si vše nechá donekonečna líbit, nebude myslet a bude poslušně platit a akceptovat veškeré podobné inovace, jejichž cílem je si co nejvíce bez námahy naplnit kasu fixními platbami. Uvidíme, zda to ČEZ nevylepší třeba ještě sankčním poplatkem za bezdůvodné zrušení této inovace ze strany zákazníka, provázaností tohoto "balíčku" se závazkem na 5 let, či jiným nesmyslem, tak obvyklým ve zdejších krajích.

Joan
Joan (neregistrovaný) 89.111.73.---
20. 4. 2011 8:40 Nový

Re: Oblbování, či inovace?

celé vlákno

Nebylo by lepší o tom nejdříve něco vědět a pak se veřejně vyjadřovat?????????­??

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.client.rionet.cz
20. 12. 2011 17:35 Nový

Také jsem bohužel naletěl

Tak jsme přešli na e-tarif. A naletěli. Vřele nedoporučuji Bohužel jsem si naivně říkal, že mé pesimistické obavy jsou zbytečné. Nebyly. Jednak ČEZ slíbil 500kč bonus, když mu potvrdíte smlouvu do 14-ti dnů, ovšem tu Vám napřed má poslat, neposlal ji. Na dotazy ve VOK nereaguje, vůbec. Několik dotazů zadáno v průběhu 14-ti dnů a žádná odpověď. V podstatě Vás tak nutí se obrátit na pobočku či telefonní linku, což ovšem mastně zpoplatňuje. Kdyby ve VOKu napsali alespoň něco, ale klidně tam několik týdnů ve stavu dotazu svítí: Otevřený - Přidělený a prostě nic. Z mého pohledu podvod. Pročtu pozorně ještě jednou obchodní podmínky a případně (pokud tam nemají fintu jak se vyloženě zbavit odpovědnosti) to zkusím jinak.