Spočítejte si...

Zavřít

České pojišťovně oznámilo pojistnou událost přes 11 tisíc klientů

Do České pojišťovny už po vichřici Emma oznámilo pojistnou událost 11 214 klientů. Mezi nimi jsou nejenom majitelé domů, chalup a garáží, ale také více než 1200 firem a více než 200 motoristů. Nejčastěji do Klientského servisu ČP telefonují z Hodonínska (818 škod), Kolínska (474), okresu Hradec Králové (421), Pardubicka (405) a Břeclavska (373).

Z méně postižených oblastí se do okresů s největším počtem případů přemisťují mobilní technici ČP. Ze zkušeností je už nyní jasné, že další vlna volajících klientů se objeví po víkendu, během kterého přijedou zkontrolovat své nemovitosti chalupáři a chataři.

Česká pojišťovna po vichřici Emma registruje i některé netradiční škody – v jedné obci na Vysočině například odletěl celý krov z rodinného domu na střechu nedaleké stodoly. Stodola chvíli dvojitou pokrývku akceptovala, po několika minutách se však složila jako domeček z karet.

Podobný případ se stal také v jižních Čechách, kde poškodila střechu na domově důchodců jiná střecha, která paradoxně odlétla rovněž z nedalekého zařízení pro seniory.

Velké škody zaznamenala ČP na jihomoravských zemědělských objektech. Jde zejména o skladové prostory na Hodonínsku, Znojemsku, Uherskohradišťsku a Třebíčsku.

Velkým pomocníkem se po vichřici Emma stala pro klienty České pojišťovny, kteří mají možnost udělat si vlastní fotodokumentaci škody, mailová adresa klient@cpoj.cz, na kterou své snímky posílají. Někteří už dokonce zasílají do ČP vypálené CD s nafocenou škodou.

Odhad ceny nemovitosti u hypotéky ČS zdarma Počet hlášených škod po "Emmě" roste i u Kooperativy