Spočítejte si...

Zavřít

Česká televize obešla zákon. Reklamy nakonec neubylo.

Od ledna byl ze zákona zvýšen koncesionářský poplatek, který by měla platit každá domácnost za příjem televizního signálu na 120 Kč. Česká televize za to slibovala snížení objemu vysílané reklamy o polovinu.

Situace je však však jiná. Místo typické reklamy televize mnohem častěji vysílá tzv. sponzorské reklamy těsně před pořadem typu „tento pořad vám přináší…”.  – v lednu vzrostl objem takové reklamy o 20 %.

Diváci tak na svůj pořad čekají dlouho a na poplatcích zaplatí víc. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání o nárůstu tohoto typu inzerce ví a situace je podle ní v pořádku. Česká televize přitom nedávno podala žalobu na neplatiče koncesionářského poplatku, když zažalovala celkem 28 487 neplatičů.

Své reklamy na České televizi vysílají i finanční instituce. Hlasujte, která jejich reklama se vám líbí nejvíce!

Zdroj: iDnes.cz

ECM a Pegas se zeřadí do indexu PX Digitální vysílání: po dvou letech stále není co vysílat