Hlavní navigace

Česká spořitelna spustila finanční poradenství pro střední třídu, nazývá je Blue

1. 10. 2014

Sdílet

Po konceptu Erste Premier, který Česká spořitelna převzala po HSBC Bank, banka spustila od 1. října 2014 službu i pro středněpříjmovou klientelu s názvem Blue. Informace pro klienty jsou dostupné na vlastním webu, který pro Českou spořitelnu postavila společnost Dobrý Web.

Hlavní stránka webu České spořitelny pro službu Blue.
Autor: Měšec.cz

Hlavní stránka webu České spořitelny pro službu Blue.

Na rozdíl od klasických bankovních služeb nejde v této službě úplně tak o účet v bance, ten je doplňkem. Služba cílí na komplexní nabídku finančního poradenství od tvorby finančního plánu pro pro produktové řešení v podobě investičních, depozitních a úvěrových produktů. Službu Blue ale mohou využívat všichni klienti České spořitelny. Pokud je jejich měsíční příjem minimálně 30 000 Kč nebo bilanční suma na účtu ve výši 500 000 Kč, budou mít slevu z ceníkové sazby za službu (120 Kč měsíčně).

Součástí služby je Osobní účet Blue, který je pro klienty služby Blue za nulový poplatek, pokud se klient bude držet doporučení osobního bankéře a svého finančního plánu. Společně s ním mohou službu za zvýhodněnou cenu získat i spřízněné osoby: manžel/manželka, partner/partnerka a děti. Ostatní klienti za něj zaplatí 120 Kč, resp. 400 Kč měsíčně při nesplnění podmínek (viz parametry účtu). Součástí účtu je bezplatný tuzemský platební styk a zlatá karta. Alternativně lze dokoupit službu multiměnové karty, levnější zahraniční platby nebo výběry z bankomatů v zahraničí.

Debetní karta Visa pro klienty segmentu Blue
Autor: Česká spořitelna

Debetní karta Visa pro klienty segmentu Blue


Kreditní karta MasterCard pro klienty segmentu Blue.
Autor: Česká spořitelna

Kreditní karta MasterCard pro klienty segmentu Blue.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 10. 2014 22:29

    Pavel (neregistrovaný)

    Ten úvodní obrázek na tom webu je krásnej. Lítají tam mraky a paprsky slunce a příroda mění barvy. Jinak je to ještě rozpracované.
    Jinak o tom trochu něco vím a mrzí mě, že většina toho konceptu je postavená na myšlence busybankingu, což je zde prezentováno jako bankéř na telefonu. V dnešní době širokopásmového internetu bych docela zajímavě už viděl třeba nějakej alternát ke "Skajpu" nebo tak něco.
    Přece jenom při rozpravách o penězích je dobré sledovat oči. Podle nich se toho mnohokrát pozná víc, než si myslíte. Já osobně nerad něco řeším po telefonu. Proto (a nejen proto) zůstanu u osobních konzultací se svojí bankéřkou.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).