Po víkendové odstávce si klienti České spořitelny mohou užívat mírně oživené internetové bankovnictví České spořitelny. Na první pohled se vyhladil design přihlašovací stránky, samotné přihlášení však v době publikace aktuality provázejí porodní potíže. Servis 24 padá nebo se sám odhlašuje a háže chybová hlášení.
Sama Česká spořitelna své klienty na webu upozornila na možné problémy s přihlášením do internetového bankovnictví. Může se vám tak objevovat hláška, že přístup na stránku není povolen. V tom případě banka radí adresní řádek vymazat a ručně do něj vepsat www.servis24.cz [nové okno]. Pak už by se přihlášení mělo podařit. Vámi uložené odkazy na SERVIS 24 nebo BUSINESS 24 v oblíbených položkách nemusí fungovat,
upozornila ještě banka, která pracuje na odstranění problémů. Při problémech radí také kontaktovat zákaznickou linku, která ale podle vlastních zkušeností nyní také vypadávala.
Z nových funkcí na první pohled přibyla možnost pojmenovat trvalý příkaz názvem, který se přenese i na výpis z účtu, a u trvalého příkazu přibyla i dosud chybějící poznámka pro příjemce. Změny doznala i historie transakcí, nyní se rozbalí najednou a je výrazně přehlednější.