Hlavní navigace

Češi nemají peníze, kupují privátní značky řetězců

15. 9. 2014

Sdílet

Zdražování potravin a pokles mezd vede k tomu, že Češi kupují stále více zboží, které má na sobě privátní značku řetězce. Zatímco před 4 lety se jednalo o 25 % zboží, v roce 2013 už to bylo 31 %. 

Roste také kvalita těchto výrobků: V poslední době jsme svědky nárůstu důvěry českých spotřebitelů k privátním značkám. V minulosti totiž některým kupujícím signalizovaly privátní značky nižší cenu i kvalitu, ale v poslední době se mnoha obchodníkům úspěšně podařilo pozitivně změnit vnímání kvality privátních značek u svých zákazníků, uvedl odborník na maloobchod ze společnosti PwC Audit Pavel Kulhavý pro ČTK

Některé řetězce mají několik privátních značek, například Albert jich má 3 s tím, že letos uvede novou privátní značku. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).