Hlavní navigace

Boj o drobné bankovní klienty rozvíří staronový konkurent

11. 9. 2009

Sdílet

Na drobné klienty se chystá více zaměřit UniCredit Bank. Ta v současné době hledá možnosti další expanze a v segmentu retailové klientely vidí příležitost. V příštím roce hodlá posílit svou pobočkou síť o 15 nových míst ve větších městech (Praha, Ostrava, Brno nebo Plzeň).

Nejvýnosnější část bankovního trhu v uplynulých letech bylo obsluhování drobné klientely. Populace bude bohatnout, proto má smysl jít touto cestou. Důležité jsou pro nás například hypotéky, díváme se, co nastane na trhu kreditních karet, nevylučuji ani oblast spotřebitelských úvěrů, ve které vůbec nepůsobíme, řekl deníku E15 Jiří Kunert, generální ředitel UniCredit Bank.

V segmentu drobných klientů panuje tvrdá konkurence. Banky se příliš nesnaží zakrývat, že si mezi sebou přetahují klienty. Zájem menších bank je zejména o klienty České spořitelny, ČSOB a Komerční banky.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).