Češi se stále více řídí uživatelskými recenzemi na daný produkt a internetový obchod, podle výzkumu společnosti NMS Market Research a srovnávače Heureka.cz si hodnocení ostatních uživatelů před nákupem přečte 93 % internetových uživatelů. Hodnocení a zkušenosti uživatelů s e-shopem čte před každým svým on-line nákupem téměř polovina nakupujících. Dalších 44 % Čechů aktivních na internetu si je přečte v případě, že obchod neznají a ještě v něm nenakupovali,
uvedl Kamil Demuth ze srovnávače cen Heureka.cz. K tématu čtete také: Kam kráčí Heureka.cz? Od srovnávání cen k přímému oslovování zákazníků
Jen 7 % uživatelů nepovažuje recenze a hodnocení e-shopu za důležité Uživatelská hodnocení a recenze jsou pro čtvrtinu Čechů na internetu na prvním místě při výběru e-shopu. Stejnou váhu má pro uživatele také předchozí vlastní zkušenost s daným obchodem. Silnější faktor je jen cena, která zůstává pro 30 % zákazníků na prvním místě při výběru obchodu,
uvedl Michal Osuský z výzkumné agentury NMS Market Research.