Spočítejte si...

Zavřít

Banky protestují proti marketingové strategii GE Money Bank

Od včerejšího dne nabízí GE Money bank službu Pomoc s převodem účtu, která by měla zajistit, že o přechod od jiné banky k GE Money Bank se klient nebude muset starat a vše za něj vyřídí banka. To se však nelíbí některým konkurenčním bankám.

Banky uvažují, že požádají o pomoc ČNB, aby prošetřila, zda se GE chová korektně. K tomu, aby mohla GE klientovi účet převést, se však musí klient před jejím úředníkem podepsat stejným způsobem jako ve své bance. To je podle konkurenčních bank nelegální.

Dle tiskové mluvčí GE Money Bank, Evy Chaloupkové, pomoc s převodem účtu nevyžaduje plnou moc od klienta. Například tisková mluvčí České spořitelny Helena Matuszná má jiný názor: Pokud jde o pomoc se zajištěním převodu účtu, domníváme se, že vyřízení všech náležitostí nelze po právní stránce zvládnout bez klientovy osobní přítomnosti v bance, ze které chce odejít.

Zdroj: HN

Škody klientů pojišťoven jsou zatím vyčísleny na 1,5 mld. Kč Telefónica O2 zahájila provoz na Slovensku        
jana
jana (neregistrovaný)
6. 2. 2007 13:35 Nový

Nova sluzba

celé vlákno
Nevim, proc by mely ostatni banky GE jakkoliv branit, je to skvela sluzba, ktera byla uz dlouho potreba a pomuze uvolnit bankovni trh. Doufam, ze ostatni banky vezmou rozum do hrsti a nebudou prevodum uctu nijak branit.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 2. 2007 14:36 Nový

Re: Nova sluzba

celé vlákno
naprosto s tebou souhlasim. ta snaha ostatních bank bránit svým klientům případný přechod k ge money mi připadá směšná. zároveň to vypopvídá o situaci bankovních služeb u nás. evidentně je tady nízká konkurence, čehož všechny bankovní ústavya do jendoho využívají a tratíme na tom jedině my, klienti. a proto nový produtk ge vítám.!